• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Haha, vi håller stenhårt på allllllt nu SkrattandeSkrattande Shit, rullatorsbarnvagnsfabrikerna: gör er redo!!!!!!!!!!!

• Zinfandel
    Hönan skrev 2011-05-08 20:00:56 följande:
    Ha ha ha!!! Gud vad lustigt! Jag satt precis och sade samma sak till min sambo att jag hoppas verkligen jag får bra resultat hos läkaren imorgon och får göra ÄP på onsdag (precis som du) då jag ska på Globen och se Sade på tisdag och helst inte vill ta Ovitrellen mitt i konserten utan imorgon kväll. Skrattande Jag funderar till och med på vad som händer om de kollar ens handväska och tar en för sprutnarkoman istället för hormonnarkoman! ha ha ha!

Lycka till Zinfandel imorgon, tror Sade kan få en i sån otrolig harmoni att det bara kan gå susen denna gång! Skriv gärna och berätta hur den var. Har väntat på att Sade ska komma sen i början av nittiotalet detta kommer bli Once in a lifetime concert experience!!!!

Håller alla mina tummar och tår för dig!!! Solig
    Nämej oj, är det sant?! Vad kul!! Vad särskilt kul att du "sade det till din sambo" hahahoho Flört Jo har också tänkt tanken med sprutan eftersom jag ju ska passera några tullare också... Men diabetiker och andra har ju sprutor med sig. Jag får väl ta med några papper eller nåt.... Det blir en intressant dag imorrn med andra ord!! Jag har också läääängtat så efter henne!!

Lycka till på VUL imorrn, meddela när du varit där {#emotions_dlg.flower}
  • Zinfandel

Underverket: men vaddå %-risk?! Hur skulle man kunna bedöma det?! Och just 14,7?? Zinfandel inte fatta.

Update:

**VÄNTAR PÅ NYTT FÖRSÖK***
    Snösport, 42år, IVF6 start i maj, bor Luleå går i Falun 
    Hoppaspåenliten: 38år Invätar IVF i februari, bor i skåne.
    Glenda Glad, 40 år, Malmö, Syskonförsök nr1(IVF2), spraystart 4/3
    Mary73: 37 år Syskonförsök IVF 2
    Thuleslapper: IVF3 någon gång när jag känner mig redo (vecka 18-24), USÖ
    Eviglängtan, 39 år Skåne, (IVF3, syskon). Troligtvis i april
    Mia, 42, IVF2 runt 10 maj
    Inanna, 42 år, Göteborg, ICSI 3 i maj?
    Boe, 38 år, Stockholm, CvL syskonförsök 1 (IVF 3) spaystart 5/5
    Riita, 40 år Uppsala, IVF1, FET2

***SPRAYAR***
    Betty Boop, 38 år, 3:e PGD-försöket på Huddinge sjukhus.
    Lumix, 40 år, syskonförsök på Shady Grove, bor i USA, FET ?, p-piller istället för spray.

***SPRUTAR***
    Hönan 38 år, Stockholm ICSI 2 , sprutstart 30/4, ÄP troligtvis v19
    Enya70, 40 år Uppsala (IVF9 på CFC i Köpenhamn) sprutstart 4/5
    Fjällsippan, 42 år, bor i Stockholm, syskonförsök nr 5 sprutstart 4/5 

***ÄP***
    Lenafena, 41, Åmål, ICSI 1 Carlanderska, sprutstart 29/4, ÄP 12/5
    Fruttan, 37 år, Stockholm, IVF Sophiahemmet. (Syskonförsök 2) ÄP 9/5
    Zinfandel, 39 år i Skåne, IVF4, ÄP 11/5, ET 13/5

***RUVARE OCH TESTDAG***
    Underverket06, syskonförsök IVF 2 på CvL, ET 14/4, TD 30/4, bor i Hässelby.
    Spears 42 IVF 3 korta metoden , TD 13/5
    pralinen jessica 38, ivf 2 SU, långa metoden, ET 27/4, TD 15/5, bor i götelaborg
    Mimmsann72, 39 år, IVF/ICSI 2, långa metoden, ET 2/5, TD 20/5. Stockholm
    Turlid, 40 år, bor i Norrtälje, IVF2 på CvL, ÄP 6/5 + ET 8/5, TD 24/5

***GRAVIDA***
    Fahlvik, 40 år, syskonförsök IVF nr1, BF 18/7, bor i Göteborg
    dallas, 37 år(38 i maj),syskonförsök 1 ,Carlanderska, bor ca 25km söder om Gbg
    Kattenizze, 38 år, korta metoden, BF 26/12
    Chichisita, 40 år, bor i Guatemala, IVF 2, korta metoden, BF 29/12

***FÖDDA***
    Oceanney, IVF/ICSI nr1, dotter född 27/2 2011

***Övrigt***
    Linköping68: 42 år , hemmaförsök för tillfälltet
    ChippiChoppi, 44 år, syskonförsök hemma, bor i Täby (nära Stockholm)
    pp08, 40, hemmaförsök, kanske ny IVF(nr6) till våren
    Sushikatten 42, hemmaförsök ett tag framöver 
    Myrslok69, 41 år, avbrutet ivf vid vul = hemmaförsök!
    Hispan 39 år, hemmaförsök till i höst.
  • Zinfandel
    Skytten: kör på!! Tungan ute Här missar vi inga tillfällen Flört

Mia 69: min cykler har varit helt wacko efter IVF, ÄL har inträffat på allt från CD 9 till 24......

Fjällsippan: grattis till bra resultat! Jag brukar spruta 10-13 dagar.

Inanna; testing, testing Flört

Allmänt: 4 embryon känns väl lite overkill..?!? Jisses, jag hade knappt hanterat tanken ens Skrattande
    Ego: har superont i bröstvårtorna i dag - innan ÄP!! Snacka om skengravidssymptom haha Skrattande Men jag ser ju fram emot att spruta på en bakgård i Köpenhamn ikväll Foten i munnen

Ohhh what a day!! Let the sun shine Solig

• Zinfandel

Jessica: nej, det beror inte på det. Var inte orolig, det behöver inte betyda nåt alls. Jag tror att alla jag känner som varit gravida har blött nån gång. Och lite rosa flytningar kan bero på att du är på BIM idag? Avvakta och se. När har du TD?

• Zinfandel
    Inanna Li skrev 2011-05-09 13:11:50 följande:
    Man vill ju inte bli känd som sveriges octomom precis Skrattande! Men hellre det än inga småttingar alls!
    Och så delar sig alla 4 så har du 8-lingar, grattis....!! Skrattande
  • Zinfandel
    Zinfandel skrev 2011-05-09 13:15:14 följande:
    Och så delar sig alla 4 så har du 8-lingar, grattis....!! Skrattande
    Ja det var ju det du sa, sorry är lite sen..... Flört
  • Zinfandel

Hörni, det här är för avancerat för mig. Jag sticker på akupunktur nu ("sticker på" haha), so long Skrattande

• Zinfandel
    Mimmsann72 skrev 2011-05-09 13:51:26 följande:
    ObestämdHejsan alla tjejer!
    Hoppas att ni mellan allt barntillverkande njuter av solen ocksåSolig
    Det har jag själv extremt svårt att göra, så här på ruvardag 7 är livet läskigare än vanligt och upptar all tankeverksamhet.
    Varenda mikroskopisk känsla i kroppen ältas och anlyseras in i minsta detalj. Surfar efter information och symtom varje ledig stund, utan att bli ett dugg klokare. Som om det inte vore nog att pinas igenom en ruvning ända till den 20:e, så belönades jag igår med en "härlig" hemorrojd. Det har jag aldrig varit med om förut. Gör riktigt ont...både därbak och i fåfängan, när jag behövde be mannen om hjälp att spana in vad det var som pågick där bak...Skäms...tur att han är så rar...jag ska bespara er fler detaljer, men det känns helt klar som om tillräckligt många människor har arbetet i ens underliv det senaste halvåret, så att det borde räcka för resten av livet.

Skönt att läsa era inlägg. Sköt om er allesammans, vi hörs snart {#emotions_dlg.flower}
    Inget kul det här men ändå ett underbart inlägg på nåt vis Glad, det sammanfattade allt så bra Skäms och jag log mig igenom hela ändå!! Skrattande 
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?