• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Fjällis: bästa platsen är i dig KyssKyss

• Zinfandel
    Fruttan2 skrev 2011-05-16 18:43:27 följande:
    Usch, jag mår inte alls bra. Det började i natt, uppsvälld och ont i magen (tarmarna), feber och ont i kroppen. Det känns inte så hoppfullt för ruvningen direkt.
    Du får ursäkta men i min värld låter det strålande Skrattande Tråkigt att må dåligt såklart men med tanke på anledningen så....
  • Zinfandel
    Fjällsippan skrev 2011-05-16 18:50:41 följande:
    Zinfandel: hur tycker du att det känns med Pred-  och Fragminbehandlingen? Jag har fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska göra under ruvningen här gången...!?
    Jag tar inte Fragmin men än så länge är jag helnöjd med resten!
  • Zinfandel
    Mia69 skrev 2011-05-16 19:33:14 följande:
    Igång med sprutandet i lördags till Saade. Kan ju inte frångå trådens tradition...Glad
    Vad var det jag Saade..?! Flört
  • Zinfandel
    Fruttan: Kroppen sänker immunförsvaret i samband med graviditet, helt enkelt för att inte stöta bort embryot, därför kan man mycket väl få feber och tom influensa, förkylning osv. Positivt alltså! Det är det problemet vi med autoimmuna sjukdomar har, att kroppen stöter bort allt främmande och håller oss superfriska...

Välkommen Rosse!

Fjällis: sorry, jag kunde ju ha sagt att jag tar Trombyl, som är same same Skrattande 

Turild; fram till v 36 eller tom hela graviditeten är vanlig eftersom det kan förebygga blodproppar som är en liten förhöjd risk under grav.
  • Zinfandel

Chichisita, vår vän, hur är det...?! Skäms Kan du inte ge dig till känna en liten, liten aning så att vi får ett litet livstecken från dig...? Hjärta

• Zinfandel

Kan du inte lägga upp en bild?! Vill se!!!!!! Åhhhh vad glad jag är nu, vilken underbar dag!!!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?