• Mamma gås

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Tack alla fina för era grattis Hjärta Ni betyder oerhört mkt!! Vilket även har hjälpt mig att kunna "vägleda" några vänner jag har här hemma som gör IVF. Jag har fått dom att våga kräva mer av vården å det känns jäkligt bra när jag ser att vissa kliniker tar emot det å tillmötesgår deras önskningar. Sen är ju det en bråkdel av vad som skulle kunna göras, men, men.. Ibland får man va glad för det lilla Glad

• Mamma gås
    Nu syskon - Förstår ditt/ert beslut samtidigt som jag blir mkt tagen av ditt inlägg. Ta hand om dig å familjen! Mycket kärlek till er Hjärta
  • Mamma gås
    Linköping - Jag håller alla tummar å tar jag bara har att det ska gå vägen denna gång!! Hjärta
  • Mamma gås

Här händer det grejor Skrattande Ska försöka läsa ikapp allt, har än så länge bara läst ett par sidor.. Orken är inte där den borde vara.

Snorpan - Gulle dig Solig Jo, tack det går bra, mår som jag förtjänar plus förkylning så det är mkt säng- och soffliggande Tungan ute  Hoppas du snart känner dig bättre! Ja, kroppen är en förunderlig manick.. Fortfarande ingen mens?

Skickar styrkekramar till er som behöver å lycka till, till alla kämpare!!

Skulle behöva lite hjälp av er kloka kvinns härinne.. Jag har en kompis som blivit gravid 5 el 6 ggr på naturlig väg, men alla har varit utomkveds. De har även gjort 5 IVF men inget plus. Hon har problem med sköldkörteln å äter levaxin för detta. Men hon har en känsla av att hennes kropp stöter ifrån sig embryot. Om hon ska be om att få göra tester här i Sverige, vad skulle ni rekommendera att hon skulle ta? Jag tänker för att utreda så mkt som det går här. Sen pratade jag med henne om att hon kunde mejla Athen, är det en bra idé eller har ni andra förslag?

Tack på förhand! Solig       

• Mamma gås

Välkommen Kornet! Å grattis till graviditeten! Solig

Tack Zin! Älskar oxå dina raka svar, går inte att misstolka dom Skrattande Hur ligger du till fru gill i processen?

Håller tummarna för dig idag MissB!! 

hemulen - Vilken omvälvande vändning det blev.. Tur att det gick smidigt trots omständigheterna. Sköt om dig!!  

Undrar om nån av er som har/har haft kontakt med Athen skulle vilja inboxa mig den mejladress ni skickat era frågor till Glad   

• Mamma gås

Härligt! Å grattis till fyra fina äggisar Solig Håller tummarna att alla fyra befruktas fint!!

• Mamma gås

Tack Zin! Då hoppas vi att detta är din sista ruvaromgång Glad För nu jäklar ska de gå vägen, å hela vägen!!

• Mamma gås

Vi 4 - Jag ska på vul nästa tors den 5 juli kl 19, så jag gissar att jag kommer vara supernojjig hela den dagen Tungan ute

tjorven - Tänk att det just är bra för din bebis men att det är du som får ta smällen att må dåligt Hjärta Hoppas du mår bättre snart!! Hur ofta ska du ta det å hur länge i graviditeten? 

Skönt att höra att allt är bra med dig Mary!! 

• Mamma gås
    tjorven01 skrev 2012-06-27 08:31:10 följande:
    Doc säger var 4e v till v 30 men vi får se
    Okej. Hoppas du inte kommer må så dåligt vid varje tillfälle!
    Jag är 6+2 Glad  
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?