IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Håller tummarna Maryhe!
Håller tummarna Maryhe!
Sushi, du ska se att det är ett litet mirakel!!!! Så får det va tills något annat bevisats!!!! Då är det värt att inte supa till i helgen !!!
Kram
Mia69, vilken glad nyhet, stort grattis till plus!!!!
Sushi, jag tycker det låter mycket lovande. Klart du är gravid och därför har sådana jobbiga symtom. Det är din tur nu!!!! Kram kram
Vi 4, jag förstår din frustration då jag varit i samma sits. Senaste gången sa läkaren att det var två jätte fina embryon men han rek ändå att sätt in båda. När de sen skulle sätta tbx embryona hörde jag hur labtjejen sa att de var 2 celliga. Jag fann mig inte då och frågade ingenting utan åkte hem och ältade det hela o ringde kliniken dagen efter o frågade rakt ut varför de inte var ärliga. De svamlade en massa nånsens. Vilken klinik går du på?
myran, Vad trist att du har samma erfarenhet av att de "mörkar". Svarade de alltså inte ens mer när du ringde? Vad bra gjort att du ringde och var så tydligt. Vi går på Carlanderska i Gbg, ni då? Hörde just från en annan FL-vän om en vän till henne som nyligen råkade ut för samma, med 2-celligt vid sitt första ivf när hon inte var så insatt, den tjejen hade skrivit till den kliniken (vet inte vilken det var) och "reklamerat" och de får göra ett nytt försök där utan kostnad. Tack för ditt inlägg!
Skytten, det låter ju nästan som du började samtalet med "jag är journalist" !!!
Nej, men allvarligt, det är ju jätte bra att de lyssnar och tar dig på allvar. Mycket intressant att de även tar dina funderingar kring autoimmunitet på allvar, har inte hört att de gör det på svenska kliniker tidigare. kan inte vara vanligt, var går du?