IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Grattis Fruttan, varde bebbar!!
Grattis Fruttan, varde bebbar!!
Ovitrellen tagen till tonerna av Smooth Operator
Haha, nääää inte Saaaade..... Fy bubblan! Men rackarns söt e den lille pågen
Spears: UNDERBART!!! Bara bana väg för oss andra Åhhh vad glad jag blev!!!!! GRATTIS!!!
Jag fick också akupunktur före & efter ET hos min förra akupunktör och vid andra tillfällen på just den punkten du nämner Snösport. Akupunkturprofessorn jag går till nu har aldrig satt på den punkten (utdrivande) och säger nononono till behandling om man kan vara gravid, alltså inte efter ÄL/ET och för säkerhetsskull ger hon inte heller efter ÄP. Sen vet jag att det finns svenska akupunktörer som ger behandling mot gravidillamående och under graviditet och det är väl andra punkter. Eftersom jag inte lyckats de gånger jag fått akupunktur efter ET och eftersom jag hyser stort förtroende för min kinesiska läkare så litar jag på henne denna gång Säkert likadant där; fråga 10 och få 10 olika svar...
Och som svar på en tidigare fråga idag så jobbar jag inte dagen efter ÄP mer än lite hemma.
Snösport: ska du ta varierande doser Levaxin varje dag?! Dosen meddelar ju hypofysen hormonutsöndringen, blir det inte knas då, eller...?!
Grattis Fruttan till bra resultat!
Hönan: hoppas det går bra med sprutan ikväll, Sade går ju strax på...
Tack för alla lyckönskningar imorrn, börjar så smått gå in i min bubbla nu.. Tog ett ÄL-test innan och det var såklart fullt utslag, livmodern är tung & värker och bröstvårtorna är vrålömma så det är verkligen dags! Om 12 timmar är det in i dimman