• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Lena: grattis, toppen!!! Skrattande Välkommen till ruvarligan!! Bra TD {#emotions_dlg.flower}

• Zinfandel

Äsch LenaFena, det är bara vi som är nojiga med koffein. Det är helt ok att dricka 2-3 koppar om dagen men har man gjort det här några gånger så drar man succssivt bort allt som möjligtvis eventuellt kanske kan påverka.... Men teet är egentligen knappast vårt största bekymmer, det känns bara bra att veta att man gjort allt Flört

• Zinfandel

För min del har jag inte planerat jobb dagen efter nån av gångerna - om i fall att. Och det har ju varit tur eftersom det har tillstött grejor 2 av gångerna. Dessutom så är jag nog lite annorlunda där som i så mycket annat (!), jag behöver landa lite mentalt i hela den surrealistiska upplevelse det är. Jag lever ett väldigt hektiskt liv annars så för mig är det jätteviktigt att få lugn och ro och fokusera så jag ser till att vara ledig över ÄP/ET+ ca 2 dgr och bara vara..... SkämsSolig 

• Zinfandel

Kalimero & Fjälis: håller alla tummar och ser fram emot era resultat i veckan!

Välkommen "Slemtorsk....." Flört Kan vi säga SiDB?!

• Zinfandel
    Enya: jag lovar att tänka på dig imorrn bitti Kyss

SiB: vi får två om vi vill och har fått det 2 ggr men denna gången valde vi faktiskt 1.

Turild, Turild!!! E dä sant!!! Men det är ju underbart!! 10 dagar från Ovitrellen är det eftersom den höjer HCG-hormon. Och 10 dar sen dess är det ju!! GRATTIS!!! Gravid

Välkommen astrea!
  • Zinfandel
    Fruttan2 skrev 2011-05-15 21:33:30 följande:
    Lokalt där jag befinner mig verkar tiden passera aningen långsammare än annars, hur annars kan man förklara att det bara är RD 4 för mig? Herregud, jag har förlorat all självbehärskning. Hetsätit godis, googlat på tidiga graviditetssymptom fastän jag redan vet vad det kommer stå och att jag inte blir klokare, klämt på brösten 500 ggr för att känna om de känns annorlunda (bara det gör väl att de blir ömma), känt efter i magtrakten efter något tecken. Detta samtidigt som jag har försökt skriva på min uppsats och intalat mig själv att slappna av. Jag är sååå dålig på att vänta, att inte veta. Tur att jag ska till jobbet i morgon, där är det inte tid till att hålla på med det här tramset. 
    Låter som en underbart bra beskrivning på vem som helst här inne, skulle jag tro SkrattandeSkrattande
  • Zinfandel

Snösport! Jodå tack bra, känner man inget så blir man orolig och känns det nåt så blir man orolig Foten i munnenSkrattande Men nu ska jag lägga mig och ruva.

/Agda 

• Zinfandel

Hej Mamma Gås, vad skönt att se dig igen!

Turild: spänningen bara växer.... Tror att vi alla känner den och längtar tills du testat imorrn igen Hjärta 

• Zinfandel

Fjällis: grattis till superresultat!! När tror du att du får tillbaks dem?

Inanna: lovar att hålla alla tummar för dig imorrn.... Äggen kommer snart titta ut genom öronen på dig Flört

Enya: hur har det gått för dig idag? Så orolig.... 

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?