IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Lena: grattis, toppen!!! Välkommen till ruvarligan!! Bra TD
Lena: grattis, toppen!!! Välkommen till ruvarligan!! Bra TD
Äsch LenaFena, det är bara vi som är nojiga med koffein. Det är helt ok att dricka 2-3 koppar om dagen men har man gjort det här några gånger så drar man succssivt bort allt som möjligtvis eventuellt kanske kan påverka.... Men teet är egentligen knappast vårt största bekymmer, det känns bara bra att veta att man gjort allt
För min del har jag inte planerat jobb dagen efter nån av gångerna - om i fall att. Och det har ju varit tur eftersom det har tillstött grejor 2 av gångerna. Dessutom så är jag nog lite annorlunda där som i så mycket annat (!), jag behöver landa lite mentalt i hela den surrealistiska upplevelse det är. Jag lever ett väldigt hektiskt liv annars så för mig är det jätteviktigt att få lugn och ro och fokusera så jag ser till att vara ledig över ÄP/ET+ ca 2 dgr och bara vara.....
Förresten välkommen Tigermamman och lycka till imorrn!
Kalimero & Fjälis: håller alla tummar och ser fram emot era resultat i veckan!
Välkommen "Slemtorsk....." Kan vi säga SiDB?!
Snösport! Jodå tack bra, känner man inget så blir man orolig och känns det nåt så blir man orolig Men nu ska jag lägga mig och ruva.
/Agda
Hej Mamma Gås, vad skönt att se dig igen!
Turild: spänningen bara växer.... Tror att vi alla känner den och längtar tills du testat imorrn igen
Fjällis: grattis till superresultat!! När tror du att du får tillbaks dem?
Inanna: lovar att hålla alla tummar för dig imorrn.... Äggen kommer snart titta ut genom öronen på dig
Enya: hur har det gått för dig idag? Så orolig....