• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

turlid70 skrev 2011-05-10 21:36:17 följande:
    Idag är min gulling 4 dagar, men hur räknar man ruvdagar egentligen, ET som dag 0 eller dag 1? När fäster 2 dagars embryot tror ni?

På jobbet är jag helt frånvarande, bryr mig inte det minsta, djupt inne i mina analyser hela tider. Ganska skönt faktiskt.
    Varierar, vi har ET-dagen som dag 1, det är ju första dagen man har det men många har det som 0 men det spelar ju ingen större roll.....

Det lär väl ha fäst nu Skrattande
  • Zinfandel

Hej vänner! Skitdag! Själva ingreppet gick jättebra,, nästan helt smärtfritt o resulterade i 8 snygga ägg, så jag är nöjd! Sen började jag må jättedåligt, spydde o frossade så jag har legat m dropp på kliniken hela em. Nu är vi hemma och jag har sovit men har väldigt ont. Vi bestämde att detta var sista gången,, nu får det allt bli bebbe av det! Hönan, underbart! Pralinen, kram Inmana, vi hoppas än, nu med iscihjälp!

• Zinfandel

Skytten: ja, förmodligen men jag reagerade inte så de andra gångerna. Puckokliniken gissade på maginfluensa men jag var inte i fas att käfta.. Sätta dropp innan man kollar blodtryck och ta puls o titta på en klocka utan visare o till slut kom läkaren in o tittade i ett tomt block o sa att allt var bra m mig.. Ja vilken parodi!! De är ju supergulliga m det är tydligt att det är jobbigt om nån mår dåligt..

• Zinfandel

Minsann - ledsen för din skull men ja hoppas ni får en underbar semester med mycket värme, mat & dryck. Stor kram

• Zinfandel

Lycka till idag Hönan & LenaFena!!

Inanna: Vill bara säga att jag fick ju bara ut ett ägg mer än du och jag är jättenöjd!! Det räcker ju Skrattande Apriforce är jättebra för att korta & stabilisera långa menscykler och ger dessutom kortare ÄL vilket är bra i vår ålder så du kan ta dem fram till ÄP.

Enya: lycka till på VUL idag! Tack även för ditt fina inlägg till mig igår {#emotions_dlg.flower}

Ego: lycklig över att gårdagen är över! Ja, när de tjatade om att jag fått i mig nån bakterie så är det ju inte lönt att diskutera ens, min man var rätt irriterad efteråt.... Ja, visst var det morfinet naturligtvis så det blir det inte igen! Nu ska jag ju inte göra fler ÄP Flört men till andra eventuella sammanhang. Sista gången jag spydde var precis utan för entrén till kliniken, tänkte att fint om det kommer ett nytt par nu som ska starta karusellen för första gången haha Drömmer. Welcome to hell liksom. Har ont i magen idag såklart men inte alltför plågsamt! Simmarna var fina också förresten, ingen försämring där.

• Zinfandel
    Sunseed skrev 2011-05-12 07:58:45 följande:
    Zinfandel! Hoppas att du mår bättre idag. Det där lät ju inte som någon rolig sak att gå igenom. Hjärta
    Visst går det maginfluensor i mängder just nu, men det där lät väl mer som en morfinreaktion? 
    Jag håller tummarna för att det har vänt! 
    Jamen det var ju så patetiskt att ens nämna ordet influensa efter ett operativt ingrepp morfin och hela viddevippen. Men som vanligt vill de inte ta något ansvar - bättre att skylla på nåt annat! Ni förstår att jag bara diskuterar med min allmänläkare.... Om nån mår så dåligt att man inte kan röra på sig, är inte det första man gör att kolla blodtrycket..?! Nåväl, idag ska jag ladda inför att bli gravid - som jag ju är imorrn SkrattandeSolig Gaahhh eländigt med din cykel Sunseed, får du Pergo eller nåt?
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?