IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Tuvalina - Grattis till fina äggblåsor!! Jag hade en dos på 10 mg från sprutstart, sen trappade jag ner efter ET med 5 mg. Jag sa inte att jag började med Medrol innan, däremot berättade jag om DHEA.
Tuvalina - Grattis till fina äggblåsor!! Jag hade en dos på 10 mg från sprutstart, sen trappade jag ner efter ET med 5 mg. Jag sa inte att jag började med Medrol innan, däremot berättade jag om DHEA.
Ååå, ett stort GRATTIS till er lilla prinsessa Som du säger, en lång resa har äntligen nått sitt slut och nu börjar en ny tid
Kollar det myran
Tänker mkt på dig linköping å jag ser nu att det fortfarande är tufft för er. Massor med kramar till dig
Ett stort grattis till plusset Ania Kasia!!
Grattis Hemulen!!
Tuva - Fy vad jobbigt att ha ett sånt samtal när man inte alls är beredd på det Jag tänker nog som fler redan skrivit, kolla fler alternativ å som du säger så ge preparaten du äter nu en chans först
Själv gör jag lite uppdateringar. Har nu passerat 40-strecket å ikväll har vi varit på RUL. Allt såg fint ut och det var som jag trodde, en liten kille
Ha de jättegott alla kämpare
***VÄNTAR PÅ NYTT FÖRSÖK***
Finafina 43 år, gjort I 3 VF, korta metoden, CFC , ska ner i vikt (8kg) inför nästa försök
Cathy, 38 år, Stockholm
Myran6801, 43 år, 1 IVF på Sophiahemmet & 3 på CvL, IVF nr 5
Thuleslapper, 39 år, Värmland (men går på USÖ), 3 IVF samt 1 FET
Sushi, 42 år. IVF 6
Maryhe, 42 år Pozzolo Formigaro ICSI1 MF ICSI2 (frusna ägg) - ICSI3- FET - Promea Turin
Ypke/Victoria71, 40 år, Göteborg, Carlanderska
Pralinen jessica, 39 år, Göteborg, ICSI 3 (2 FET),SU, FET 12/5 TD26/5
Bengalen: 39 år, 7 IVF:er varav 2 ET Cura. 1 ÄD Ava, Riga, 1 ÄD RMC, 3:e IVF/japanen på CFC Mamman0301 39 år, fet i juni har börjat med progynon den 10/6
Nu Syskon, 42 år, IVF Kliniken Sthlm, 13 ruvningar 1 barn, Syskonförsök 9
Zinfandel, 40 år i Skåne, nästa försök i september
TyckOmMig, 45 år Småland IVF2
Tuvalina, 41, Ska ev göra crash IVF i slutet på oktober. IVF 4. Om det inte blir så blir det vanligt IVF.