IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Zin, jag skulle vilja tacka dig för infon om ert sista försök. Det finns en hel del att lära där och jag är jätte tacksam att du delade med dig så i detalj
Zin, jag skulle vilja tacka dig för infon om ert sista försök. Det finns en hel del att lära där och jag är jätte tacksam att du delade med dig så i detalj
Zin en fråga till: den där spindelgrejen i Danmark, måste man beställa den med eller är det något som ingår??
Härligt victoria!! Grattis till en blastis
Du kan väl kolla lite extra med läkaren idag vad som är med fragmenterade embryon, så vi vet i fortsättningen!?
Germany, va ju inte meningen att du skulle blir orolig. hans mening är ju bara en av alla läkare som finns.. Finns ju de som har haft ett litet högra värde som blivit gravida ändå, så du ska nog inte oroa dig!
Vi4, bra jobbat. Skönt Woo kunde bidra med lite lugn också :)
Hemulen: Tänk att det ska va så svårt att få lite hjälp :( å väldig konstig vändning av din läkare tycker jag nog... men men bra iaf att du kan ta prover hos henne sen å se att det blivit som du vill ha det!
Victoria, njut av vändningen så härligt :)
Germany, så tröttsamt att inte heller du får hjälp...
Zin, måste man beställa akupunktur till ET eller erbjuder dom det?
Hejja hejja till allt i tråden, oavsett status så behöver vi ju lite extra med glada tillrop