No Ka Oi skrev 2011-06-17 16:43:43 följande:
Fick se en liten jordnöt med flimrade hjärta!
Åh, vad härligt det lät!!! GRATTIS!!!
Slemtorsken: Jo du har ju en speciell situation du och din karl så det är ju svårarae att sätta sej in i men nu när det funkat på sistone kasnke det kan funka rätt tid också vem vet?
Press mm känner ju alla män för det är ju sex vid ÄL mm så det är säkert extra press för honom som vet att det inte alltid funkar tyvärr.
Jag pratar med min sambo då och då...får tvinga honom att prata om det för han drar sej för det men det är skönt att fälla ngn tår ihop och det är skönt att höra varandras ord som peppar att livet är kul ändå vad som än händer vill jag ha dej mm. Så gör vi men vi snackar verkligen inte sönder ämnet och vi bearbetar en hel del på var sitt håll också ...jag blandar inte in min samboi snack inför alla äl just för han känner väldig press och jag gör inte det så han vet inte alltid utan det blir sex lite mer (var 3: e dag) där vid ÄL och bara när det är resor mm så kan jag säga vi måste få till det en gång snart för det är ÄL på G....feel no pressure! så asgarvar vi istället!! Så alla tar ju grejjer på olika sätt så försök hitta någon väg där ni bägge mår bättre i ämnet är mitt råd.
Fjällsippa: ha,ha,,,nja jag vet inte vilken dikt jag skulle lägga ut...de är ju så långa liksom...hmmm.... får ta det en annangång
Zinfandel: vilken dikt skulle jag lägga ut tycker du av de du fått kolla in?
EGO: Helgen var precis vad jag behövde...teambuilding, shower, dans och mycket folk kollegor man känner från hela Sverige= nice!
Ngn klumpig prick som inte kunde formulera sej vettigt ....ni vet väl hur man gör iaf?? när han undrade varför jag inte hade barn... ja.ja... klumpiga ohyfssade människor finns..men han var den enda av 200 pers..
lördag fest för 1200 så det var ju fantastiskt kul!! Dans, smicker , kul som f-n och fina kläder och svettigt värre..start 16.00 och slut kl 01.00 om jag skulle med bussen till hotellet och nykter som jag är i år...dock frossade jag i efterrätter och kakor denna helg hade jag bestämt innan att denna helgen var undantag för mitt nyttiga år .
Rekommenderas!!
....ryggen= ont som f-n...somnade i en konstig ställning på flyget ner i fredags astidigt och vips blev det bättre ha,ha,ha!! vi hade dansaktiviteter i teambuildingövningarna= bra för ryggen och jag har joggat i helgen 3 km på lördagsmorgonen= bra för ryggen och yoga. Superbra i ryggen nu och bara lite öm då 2 låsningar måste justeras av yrkesfolk men rörelser och mjukare träning är ju fantastiskt!!! Träning botar psyke, ryggar och hälsa!
Kram på er ,nu måste jag ner och kolla segelbåtsmasten...sjösättning och påmastning imorgon em.