ChippiChoppi: tack för du försökte...nä jag tror jag avvaktar med Singulair tills jag har gjort vår IVf i höst om man inte blir gravid innan... kasnke kan få tavegyl eller ngt om jag reagerar på ngt när jag sedan är gravid istället
Fast nu blir man ju påmind om den där allergireaktionen för jaghar ju värsta pigmentsförändringarna på halsen sedan dess och lite sol på det så ser det ut som jag är skitig och helt enkelt glömt att tvätta mej på några månader hi,hi,hi,hi...jätte snyggt! NOT!
Kalimero: jo, min sambo tränar ju endel men när vi träffades så hade han astma utan att medicineras och jag trodde han skulle dö på nätterna men han märkte inte det..fick honom att ta pulmicort och ibland bricanyl och idag när han åter tränar regelbundet så han astman nästan försvunnit igen...han har inte gjort lumpen pga astman men spelat hocket i allsvenskan utan astmamedicin så det behöver inte påverka så mycket . Tror inte det påverkar i ditt fall...bara tänka på vissa mediciner med salitylsyra eller så som vi astmatiken tydligen inte gillar.
Jo Innan det tar tid för hjärtat och kroppen, det vet du redan...ni har ju FET till hösten så vi försöker då igen vännen!!
Jag inser att jag hade det lätt som såg att allt hade rensats ut en helt tom livmoder...men i förra veckan hade ju inte hcg kommit ner på 0 så det tar sin tid liksom.