IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Cathy skrev 2011-11-10 14:44:42 följande:
kalimero; förstår din oro..jag har också haft båda gångerna en eller två dominerande blåsor. Första gången låg den största på 26 dagen innan ovitrelle..Men mina andra hade inte lossat trots att den största förmodligen lossat innan ÄP. Hoppas att dina inte heller lossar i förtid! Minns inte riktigt..har du provat nedrelgering med p-piller? Det har jag funderat på eftersom jag verkar få en jättestor dominerande blåsa. Håller tummarna! kramMen testa p-piller innan om du inte vill spray. Jag ägglossade innan ÄP med spray.
tjorven01 skrev 2011-11-10 14:57:56 följande:
Vi åker den 25e november så det ska hinna läka innan vi tar våra sista två frys i januariMen oj Kalimero måste du åka ända till DK för VUL nu eller?
Märkligt att de inte kan se om det är cysta eller äggblåsa på VUL
![Rynkar på näsan Rynkar på näsan](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Ja det är väl sjukt att behöva åka till ett annat land för VUL? Ännu sjukare är att biljetterna blir samma pris som min distansgyn debiterar per VUL. 1.000:- ska han ha och är inte ens säker på om det är follikel eller cysta. Det får CFC avgöra, det är där du gör din behandlingen. Tack och adjö.