IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Instämmer till fullo. Lycka till idag Maryhe!
Instämmer till fullo. Lycka till idag Maryhe!
Grattis till två fullpoängare Maryhe! Vila och njut av det fina resultatet så mycket du kan.
Beklagar verkligen Skytten och Slemtorsk! Skit är vad det är rent ut sagt.
Vad är det jag läser Sushi? Det var ju min första tanke när jag läste dina sorgliga nyheter förut, nej nej, kolla igen! Och nu kanske det blir en helt annan glad vändning på det hela!
Grattis till plus MIa69!!! Oroa dig inte för den där enstaka konjaken.
Maryhe, jag får också väldigt ont av Fragminsprutorna. Fick decimeterstora blåmärken men det blev lite bättre om jag tryckte ut överflödig luft och sprutade väldigt sakta. Ruva lugnt nu!
Ang Ludmila så funderar jag också på detta om någon inte fått diagnosen? Gällande betalning så tror jag Landstinget varit på och ifrågasatt de långa tiderna hon haft för allt för många patienter. Normalt sett tar det väl en 10-15 min för ett besök medans dessa tar en hel timme. Hon vill inte men har inget annat val att debitera privat taxa. Såg någon slags namninsamlingslista gällande detta i hennes väntrum, så det är inget fuffens.
Hej i tråden. Har inte orkat uppdatera mig på sistonde då jobbet äter upp mig totalt. Men nu var jag bara tvungen att titta in.
Läser med sorg att vändningen vi hoppades på så inte infann sig Sushi. Många kramar till dig.
Blir så arg när jag läser hur du blev bemött Myran, känner igen det allt för väl. Det är under all kritik. Hoppas du får lite bättre och proffsig feedback från CFC.
Stort grattis till tvilligarna Kattenizze!
Jag hoppas verkligen att det bara är skrämselblödningar utan dålig orsak Inanna!! Symptomen kan väl komma ooch gå under graviditeten?
Många tummar skickar jag till er som ruvar, Maryhe mfl. Sorry att jag är så usel på uppdatering just nu men jag tänker på er alla.
Har inte orkat ta fatt i något men hoppas orka i julhelgen när jag kommer hem, åker till Kina m jobbet imorgon.
Kram på er alla kämpar!
Vinkar lite till er alla i tråden!
Har inte haft energi att orka läsa och tänka barnplaner, jobbet äter upp mig just nu känns det som. Hoppas kunna få tid och ork att ta mig vidare. Känns lite mörkt just nu.
Önskar att 2012 blir ett glädjens år för oss alla!
Nu ska jag läsa på om Zinfandels äventyr i Aten!
Grattis till tjusigt resultat och dubbelruvning Zinfandel! Tummar hålles hårt.
Hej i tråden.
Har varit borta från FL pga brist på ork både mentalt och tidsmässigt. Men nu är det semester och tiden finns att komma ifatt privatlivet. Har fullt upp att hålla ihop i sömmarna på jobbet där gravidinvasion råder. Inte för att det gör mig mer gravid om inte andra är det, mer en svidande känsla av det ofrånkomliga att de alla har åldern för sig och att man egen tid snart är helt ute. Svårt att koppla bort den stressen.
Helst skulle jag vilja ha en sommar bara med umgänge, god mat och dryck. Som du så fint beskriver det Zinfandel! Jag vet att ni kommer lyckas till slut nu när ni som du skriver närmar er kärnproblemet. Vila och påt igen bara!
Ledsen att läsa att det är jobbigt för många här just nu. Man hoppas att sommaren kan ge oss lite push med vila och värme (här regnar det för fullt dock). Får passa på att fånga den sol som kikar fram annars.
Vi gjorde ett försök med korta hos CFC men kom ej så långt då jag fick en jättefollikel och bara 2 ytterligare små. Vanligt problem hos mig att en sticker iväg och blir stor rekordsnabbt. Nu fick jag liite rött blod igår kväll, idag full fart på mensen men står inför dilemmat med hur man ska räkna? Cd 1 idag eller igår? Har mailat CFC men ej fått svar. Brukar börja på cd 2 med Menopur. Någon som råkat ut för samma dilemma?
Så har vi kruxet med öppen gyn så här i juli för VUL, läser att du är på g hos CFC Fjällis? Åker ner för VUL i brist på gyn här i Stockholm? Jag håller mina tummar för dig!