sushikatten skrev 2011-12-04 16:14:50 följande:
Jag var på akuten idag och fick det bekräftat!Näää idag är ingen bra dag! Sorgens dag. Jag tar både predinisolon och trombyl. Ja det är många tankar kring allt här,
Jag förstår och kan känna mer med dig tror jag när man är mitt i skiten. Man blir så oehörd tom och känslorna åker bergdalbana men jag tror att vi är starka och kan bita ihop och kämpa vidare, Jag fyller 43 nu i december och tänker inte ge upp än. Det måste bara gå nångång! Eller så få man acceptera sitt öde men dit har jag inte kommit än. Nu snart så börjra jag tokträna och få bort alla aggressioner. Har lust att bara göra något heltokigt men inte just nu!
Massa kramar till dig med!
Tänkte exakt i samma ord - idag är en sorgens dag. Har också både Pred och Trombyl men funderar på rejäl undersökning i utlandet. Men med nytt jobb och nästa år som 45, ja det vete sjutton. Usch så ledsen jag blir, när man väl får det efterlängtade plusset efter så mycket kamp borde det vara förbjudet att förlora det. Det finns ingen rättvisa är väl det enda man kan konstatera. Något heltokigt, ja. Just nu önskar jag jag hade en stor flaska rött vin att dränka mig i och få rasa ut all sorg och hormonstinnhet. Kram