slemtorsk i din bralla skrev 2011-06-08 06:40:58 följande:
Vårat första möte på reproduktionen gick jättebra.. över förväntan måste jag säga. Alla blodprover såg bra ut och det var inga frågetecken kring min sambos skada utan de kommer att gå in med en nål antingen i bitestiklarna eller testiklarna (de testar båda) och plocka ut simmare.
Jag ska göra en kavitetsundersökning också så snart som möjligt men troligtvis inte före semestern....
Hon frågade om min vikt men hon hade läst på
"Du har gått ner lite va? Tyckte jag läste en något högre vikt i din journal!
JAJAMEN liksom.. 4 jäkla kilo på 1,5 vecka ha ha...
Hon viftade bort diskussionen lite och sa bara att "Ja ja... du vet ju att du är överviktig och du vet säkert fördelarna med att gå ner i vikt så fortsätter du bara som du gör är det jättebra...det blir toppen det här"
Frågade henne hur lång tid vi kan räkna med och fick svaret att efter semestern så kan det ta några veckor sen rullar det på rätt fort så under hösten händer det grejer
Spännande.. nu är det bara att satsa stenhårt.. har 7,7 kg att gå ner för att räknas som "överviktig" och inte "sjukligt överviktig".... känns som en piss i Mississippi liksom
Vad bra att mötet blev lyckat och att ni nu slipper oroa er för sambons leverans av spermier! Snart är ni igång
!