Snösport skrev 2011-06-16 14:06:04 följande:
Jo synd att det inte är det jag har
2 st buktande diskar, dömd att träna hela livet har jag hört förut men jag tänka jag vilar 12 veckor nu innan jag vågar göra alla dessa yoga/pilates övningar jag brukar göra..+ att jag tyvärr tränat det mindre även när jag tränat allt annat mindre också, blir ju lätt så.
Kram kram...men Fjällsippa..skulle man ha sex mitt i behandlingen...var det inte sexfritt ett tag eller jag kommer inte ihåg hur länge hon sa till mej.
Hoppas det tar sej nu.
Fråga: Om man tar starka tabletter som inte är bra vid graviditet och tar dem typ fram till ÄL eller ett par dgr innan (om jag får ÄL) påverkar det ägget då eller hur funkar det?
Ska ta tabletterna t o m onsdag om det inte lättar markant och har ev ÄL på torsdag/fredag om den vill igång direkt..
Zinfandel: Mitt hcg värde vet jag inte än får det ev i em men är det ok på väg ner ringer de nog inte. Jättekonstigt för det har börjat pirra i bröstvårtorna igen så kroppen är bra konstig.
Här biter jag ihop på hög nivå nu, joggingkläder med så jag kan jogga med små steg(jäkligt bra vid låsningar) och simkläder men pilatesbollen går inte ner i resväskan
gissa vem som inte kommer sitta stilla på konferensen JAG!
Okej, buktande diskar är inte samma sak som diskbråck...diskproblem över huvud taget är i alla fall SKIT!
Jag fick inte sexförbud av Ludmila. Men, som sagt, Lactalen påverkar spermierna men den kommer jag först börja med i nästa vecka. Och då har ju embryot redan fäst
.
Jag vet inte hur läkemedel påverkar äggcellen; så som jag har förstått det så är det ingen fara när med starkare mediciner medan ägget håller på att växa till sig. Men jag vet inte...