IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Kalimero: rörande att läsa om dej och din man och hans reaktion på de olika sakerna. Härligt att han skrev på utan problem...nu är han med på det!!
Håller alla tummar och tår!!!
Inser att även om det går upp och ner givetvis så har vi det ganska bra och jag har världens keligaste sambo...jag är väl mer sexgalen än han och mer "erfaren" men det är ändå en befrielse att se (det syns ju) att han e sugen på mej även om vi inte gör det vid alla tillfällen....mycket är nog att jag har haft så ont mycket sedan IVF karusellen startade men mitt svajjande TSH bl a och han vill ju inte orsaka mer smärta i rygg, höft , leder mm än jag redan har eller har haft. Måste ju vara svårt när man är halvt sängliggande inför och vid första mens dagarna av smärta ,, där vid ÄL ...men jag tycker ändå vi klarat det bra....dvs man får anstränga sej för att ha kvar den där magin som det startade med så den inte försvinner, vi startade med vänskap, aktivitet så vi startade inte sexuellt vilket kanske just nu är bra faktiskt. För även jag har ju velat bara fly IVF världen och mitt liv ibland och bara börja om helt enkelt med ngn som kanske inte har min historia faktiskt.