IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Zin, tex kortison måste läkaren skriva ( vet inte om dem andra, men misstänket att de är också receptbelagda mediciner) hur ska jag övertala honom att skriva alla dessa?
Zin, tex kortison måste läkaren skriva ( vet inte om dem andra, men misstänket att de är också receptbelagda mediciner) hur ska jag övertala honom att skriva alla dessa?
Hur länge innan ska man äta? Hoppas det är inte som dhea, typ 3-4 månader.
Hemulen, Grattis :) Linköping Grattis :) Jag undrar oxå som Miss. B om Maryhe!?Hoppas det är bra med henne.
Tuva, det är många av oss som har blivit rekomenderat till ÄD. Tom CFC sa till mig ÄD. Nu har jag vänt mig till Falun. Ge inte upp. Triangeln ville inte behandla mig för att jag har lågt AMH. Du får inte bli besviken om du får ett nej. Min mans bror är forskare på Lunds universitet. De har doctorander och forskare bla från Ungern. En av de sa att många som har försökt alla vägar och inte lyckats vänder sig till dem. De är sista utvägen och de har hjälpt till många! Det gäller att leta sig vidare.
vi4, håller tummarna för dig, lycka till imån.
Susmar har dem från kliniken hört av sig? Hur går det? Hoppas hoppas hoppas verkligen ♥
Callimero jag lider med dig
Ha is i mage och vänta tills imorgon. Och hoppas att det delar sig.
Kram
Rita, har inboxat dig.
MYRAN, Stort GRATTIS :) Njut av det, det är du värd. Uppdatera oss mera Kram
Rita, det kostar runt det du har skrivit men fokusera inte bara på kostnaden/ varje besök tycker jag.
Tänk på service och personkemin och hur mycket dem är beredd att hjälpa dig.
Min erfarenhet om Eva S. var att hon är katastrof och fick 0 förtroende för henne! Det kanske funkar bättre
för dig!?!
Jag har inga erfarenheter om dem andra kliniker du har skrivit men under sommarsemester ringde jag runt hela länet för att få tag i nån gyn för bara VUL. Ringde till och med Södertälje och dem hade öppet faktiskt. Jag fick mycket bra känsla (det blev inte aktuellt att åka dit). Men om jag skulle välja skulle jag åka dit iom att jag fick bra känsla.
De flesta tar mellan 800-1200 kr /besök.
Lycka till.
MissB. Jag hoppas det går bra imorgon.
Väntar på svaret imån.
Myran, jag lider med dig Finner inga ord
En stor kram
En dum fråga.
Är det ok att bada (både pol och saltvatten) innan och efter ÄL, medan man försöker själv?
Tack MissB.
Vi4, tack, det hoppas jag med, speciellt med det dos som jag har fått. I mina ögon är så mycket dos för hästar och kamel! Till och med dem kan få flera barn med denna dos men inte jag!