IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Jag vill också fika med er i väntrummet - finns det ingen som går på Carlanderska?
Jag vill också fika med er i väntrummet - finns det ingen som går på Carlanderska?
Sunseed: det låter mysko. Jag hade inga sådana känningar efter min hysteroskopi. Hoppas det avtar.
Vi4: nu är du jättetyst ... Kommer inte ihåg när du har TD, men tänker på dig o undrar!
Tänk va, vad lite fint väder och en extra ledig dag kan göra en gott mitt i allt sorgliga. Nu när det är dags att vackert traska till jobbet imorrn kommer ågrenen för både det ena o andra krypande. Usch!
Sunseed: så skönt att du rett ut detta nu. Nu blir det säkert bra.
Vi4: jag är hemskt ledsen för din skull. Det känns så futtigt att skriva, i en tråd med 23 000 inlägg och jag vet inte hur många beklaganden av den här typen, blir det lätt att det låter som klyschor. Men jag tror vi alla vet hur det känns och menar väl, och att vi verkligen känner med dig.
Jag har inte hört talas om någon som gjort en full IVF direkt efter ett misslyckande, men att jag inte hört talas om det behöver inte betyda så mycket. Men om du måste vänta till augusti med färskförsök men hinna köra en frysis nu i juni så är det väl en bra idé för att inte tappa tid. Varför ska du tjata dig till Levaxin om dina värden är bra?
Tack Zin, vår ET-läkare är med:
Causes and diagnosis of infertility including appropriately timed tests - Torbjörn Hillensjö (Sweden)
Undrar vad det betyder bara ...
Stooort grattis Boe!!