• Eviglängtan

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

turlid70: ett stort lycka till imorgon. Håller tummar och tår, skall tänka på dig.

• Eviglängtan

Grattis med stora bokstäver Turlid70. Nu är du gravid, det är man alltid till motstasen är bevisad. Nu är det din tur att få det efterlängtade plusset. Återigen grattis!

• Eviglängtan

pp08: jag inväntar också mensen, skall, eller rättare sagt borde dyka upp vilken timme som helst. Kör den korta metoden. Spännande men är väldigt rädd, blandade känslor. Tar Puregon 200 ie.

• Eviglängtan

Kryddan71, oj med FET, underbart och lycka till. Det känns hoppfullt, Har själv gjort två FET utan plus. Har fyra små rackar i frysen (femdagars) som får vänta. Vi tänker göra färskförsök först. Återigen grattis.

• Eviglängtan

På min klinik måste inte mannen vara med, men då skall mannen skriva på intyget som vi fått av kliniken. Här med godkänner jag......

• Eviglängtan

Turlid70: nu behöver du inte känna bördan på dina axlar, det enda jag begär är ett plus, inte borde det väl vara så svårt -;). Håller tummarna för er. Var rädd om den lilla/e. Har du något namn?

• Eviglängtan

Innan68: tack så mycket. Det värmde. Hur går det för er?

• Eviglängtan

Då så, då var det dags med IVF. Imorgon kör jag igång med Puregon. Skall bli skönt, samtidigt som det faktiskt har varit väldigt skönt med hela en månads uppehåll från allt vad IVF eller FET heter. Visst det är inte långtid, men en långtid för mig. Så i morgonkväll skall späcket på magen få sig ett litet tjunyp. Jag är tack och lov inte rädd för sprutor.

Så nu tänker jag uppdatera listan. Äntligen är man på banan igen, yes!

• Eviglängtan

*VÄNTAR PÅ NYTT FÖRSÖK***
    Sushikatten: 42 år , bor i GBG, inväntar ett nytt ET i januari.
    dallas, 37 år, syskonförsök nr 1,nybesök 17/12 på CA, bor strax söder om Göteborg
    Underverket06, 40 år, IVF2, syskonförsök på CvL i jan/feb, bor I Hässelby/Stockhom.
    Snösport, 42år,IVF5, bor Luleå går i Falun i mars, (korta metoden om det går annars bara hemmaförsök)
    pp08, 40, IVF5 (syskon IVF2), jan 2011 CVL
    hispan: 38 år, bor i värmland, inväntar IVF2, start 18/12, ÄP prel, v.3
    Betty Boop, 37 år, inväntar 3:e PGD-försöket på Huddinge sjukhus.
    Mamma gås: 38 år. IVF 3 med prel. äp v. 4. Korta metoden denna gång. Bor i Örebro, gör IVF på CvL.
    Mary73: 37 år Syskonförsök IVF 1, inväntar FET början januari. 

***SPRAYAR***
    Ladycocos, 39 år, Linköping, IVF Sophiahemmet. ÄP i jan...
    Fjällsippan, 42 år, syskonförsök nr 4 på CvL, bor i Stockholm, spraystart 4/1

***SPRUTAR***
    Eviglängtan, syskonförsök. IVF 2 (har tidigare gjort 2 FET). 14/1 IVF - korta metoden. Bor i Skåne.

***ÄP***

***ET***

***FET***
    Riita, 40 år, IVF1/FET1 v. 50, Uppsala
    Inanna, 42 år FET 2 i februari IVF-kliniken Göteborg

***RUVARE OCH TESTDAG***
    Turlid, 40 år, IVF1/FET2 v.2 på HS, TD 24/1, bor i Norrtälje

***GRAVIDA***
    Oceanney, IVF/ICSI nr1, bor i Frankrike, 41, BF 14 februari
    Fahlvik, syskonförsök IVF nr1, BF 18/7, bor i Göteborg

***Övrigt**
    Linköping68: 42 år , hemmaförsök för tillfälltet
    ChippiChoppi, 43 år, syskonförsök hemma, bor i Täby (nära Stockholm)

• Eviglängtan

Tack för mig ikväll, skall återgå till handbollen!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?