• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Ja, men då är det bara att bita ihop och göra spolningen då, man är väl lite hårdnackad nuförtiden Guld i mun (den smileyn är knäpp?! Förresten, var det fler som fyllde i enkäten om "vad tycker du om FL", jag skrev NYA SMILEYS TACK!!)

Kalimero: tror säkert lactal & ovesterin påverkar mensen men sen är du ju "renad" till insemineringen! Vad känner sambon inför insemineringen? Känner han sig utanför? Mindre delaktig än vanligt? Är han ändå med på noterna?

• Zinfandel
    Snösport skrev 2011-07-01 08:10:21 följande:
    ..mer chockande och oförståeende som i en annan tråd där de planeras barn, man gör allt för att få barn pch sedan när det blir så så vill de inte ha det....kräks av bara tanken på att man gör så.
    Instämmer så, det gör mig fortfarande ont....... Skrikandes
  • Zinfandel

Kalimero, kan du inte kolla med Ludmila, även om det är svårt att komma fram där? Skriver mer till dig sen, är på jobbet med bara Paddan men har den alltid med så jag kan följa er :)

• Zinfandel

Fjällis, du har alltid sånt skönt tankesätt! Fortsätt så o jag gillar dina beslut kring medicineringen och äl, helt rätt!!

• Zinfandel

Kalimero: kunde inte svarat bättre än Fjällis så jag hade dessvärre inget mer att tillägga... Kolla med Miss Cph som går på samma klinik och är dansktalande, hon kanske kan hjälpa!

Slemmis: nu är det ju bara så spännande!!! Tänk om ni verkligen lyckats få till det på ett försök med era omständigheter... Snacka om helt underbart, sanslöst mirakel!! Det verkar ju onekligen..... vågar inte säga det högt.... men verkar rätt så looooovande.... SkämsTystDrömmerOskyldig 

• Zinfandel

Mamma Gås: dina resultat är strålande Solig Kaffe kan faktiskt få fart på cirkulationen, annars tror jag nåt akupunkturbesök skulle göra susen!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?