• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Slemmis: sist vi gjorde IVF och hade ägglossningsspruta så testade jag med olika tester för att veta hur det blir på mig vid en "rejäl" ÄL Flört. De billigare visar alltid lite svagare även då, huvudsaken att man vet hur de ser ut och att man då har ÄL!

Vad fasen, vaffö vänta, testa!!

• Zinfandel
    butterflower skrev 2011-06-28 07:18:39 följande:
    Jag har en nyfiken fråga. 
    Varför startar ni med IVF så sent?
    Det gjorde vi kanske inte, det har kanske bara inte funkat..........
  • Zinfandel

Hon får faktiskt fråga, och det tycker jag är bra istället för att folk går runt och tycker en massa. Men nu har vi svarat och det var bra svar!

• Zinfandel

Japp, här kör vi på hehe Tungan uteTungan ute

Turild: jag förstår din oro och Inannas också. Det är faktiskt nackdelen med IVF, man vet precis alla faror som lurar. Samtidigt är det bra att veta och vara realist. Men Inanna: välj gärna att se att du har 50% chans att lyckas istället.... Vi står bakom er och stöttar allt vi kan!!!

Boe: gogogogogo!!!!! Skrattande 

Nizze mfl: Ja, jag håller mig till denna tråden och +35 nu, dels är man i samma fas (läs svårigheter..), dels är det en annan nivå på diskussionerna..... Antar att fler tycker det eftersom vi tydligen har en del "smygläsare" haha!! Flört

Fjällis: snart ruvar vi igen Glad

Slemmis: vill bara säga att du är helt underbar Kyss 

Oups, vankas det strandsex SoligTungan ute 

• Zinfandel

Är så arg Demon Har precis mailat vår klinik och talat om för dem vad jag tycker om att de har världens längsta semesterstängning 11 juli-22 aug, det är skamligt när man arbetar med något så känsligt & viktigt, det är helt absurt Demon ja, jag måste kräka av mig lite till för det är så j*a galet, jag förstår att fler och fler vänder sig utomlands där man har vett att ha öppet så att man slipper känna den pressen också, man blir ju inte yngre precis och lite lätt svårt anpassa sin cykel efter när de behagar ha öppet och man betalar hur mycket som helst Demon helst ska man stå där med mössan i handen och niga, antar jag. Hört talas om kunden i fokus?!?! ARG ZINFANDEL.

• Zinfandel

Ja du Kalimero, det känns mer och mer aktuellt!! Ska följa dig, Enya & Miss Cph till kliniker där man arbetar FÖR kunden. 

• Zinfandel

Nåja, de sätter igång på halvfart runt 11 aug (duuktiga) för att ha full verksamhet den 22 aug men vi som inte har anpassade cykler och vi som gjort en massa försök då?!? Kollar CFC nu.

• Zinfandel

Det är myycket billigare även utan det, 43500 SEK för ett 3-pack och resorna kostar inte mig nåt nämnvärt.

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?