IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Tack Germany! Ja det ska gå bra. Två finisar kommer det väl bli iaf.
Susmar, hur många äggblåsor såg de?
Vilken dag är du på idag?
Tack Germany! Ja det ska gå bra. Två finisar kommer det väl bli iaf.
Susmar, hur många äggblåsor såg de?
Vilken dag är du på idag?
Hej alla!
Jag vill meddela er att jag kommer lämna tråden och även alla andra trådar på FL. Jag har kommit fram till att det tar alldeles för mycket av min tid att vara här och även om alla ni är så fina och gulliga och det är intressant att följa så känner jag ändå att jag måste lämna detta och ägna min energi och det verkliga livet.
Var jag än är så stirrar jag ned i min Iphone och läser inlägg från FL. Min man håller på att tröttna. Jag är beroende och Iphone gör att det blir ännu värre.
Om ni är nyfiken hur det går för mig så finns jag på min blogg!!
NI får gärna skriva en kommentar där så att jag också kan få se hur det går för er!!
Kram och lycka till alla!!
Min bloggadress står under detta inlägget
Kram och stort lycka till MissB!!!
Kliniken skulle ringa. Läkaren alltså. Kl fyra. Men han hörde aldrig av sig.
Kära alla!! De ringde nyss från kliniken och meddelade att det helt plötsligt finns ett embryo! Det är ett embryo som blivit befruktat som de nu ska sätta tillbaka i morgon!
Jag är chockad.
Ja det är helt galet faktiskt. Jag förstår inte heller. Läkaren förklarade det med att det inte såg befruktat ut igår men att det blivit det över natten...
Hemulen! Välkommen till Hälsingland! Hur länge ska du jobba där?
Susmar! Hoppas VUL gått bra idag!!
Men vad skumt Vi4, jag svarade på din fråga... Konstigt det måste försvunnit.
Jo så här skrev jag iaf: Falun har aldrig intresserat sig för mitt AMH värde. Jag tog ett AMH på CVL i Uppsala i augusti förra året. Det har Falun fått men som sagt aldrig nämnt till mig att jag ska ta om det. Jag hade lågt AMH: 0,2. Vad jag förstår så ser inte Falun AMH värdet som något värde att hänga upp sig på