Tack alla för er respons!! Nu har jag kört igång ändå!! Jag ska på VUL på fredag och kan då se om det är en cysta på gång, vilket jag på ett sätt misstänker då min mens betedde sig lite konstigt denna gång. Är det så så är det så. Då är det bara att avbryta.
Angående doserna så menar de att om de skulle ge mig lägre dos av menopur så skulle inte min äggstock ( jag har ju bara en) producera några folliklar alls. Jag pratade med sköterskan länge idag och hon lät nästan trött på mig. Hon uppmanade mig att inte läsa för mycket Jag frågade om kombo gonal-f och menopur och hon sa att de hade kört den behandlingen i Falun men hon visste inte kriterierna till varför de gjorde det. Så nu blir det Menopur 450...
Hemulen - Är man nedreglerad så är man ju. Det är ju en slags nollställning för att sedan fylla på med nya hormoner. Då kan man väl inte bli för nedreglerad, då det endast finns noll och över det, eller?
ZIN, hoppas du har det bra i FRANCE!! Tänkte fråga dig om bioidentiska progesteron, ska du äta de orala tabletterna vid nästa behandling?
Tack Germany för ditt engagemang! Jag tänkte så här tillslut att ägganlagen som används i denna cykel är ju såna som börjat gro för 2 - 3 månader sedan och bara för att min mens beteer sig konstigt denna gång så har det nog ingen påverkan på äggen precis, eller hur? Det enda som kan ha hänt är att jag har en cysta på gång, eftersom jag förmodligen inte fick ägglossning förra cykeln.
Cice, jättekul att höra om ditt AMH värde!!
Första sprutan är tagen - here i come!!