• turlid70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Zinfandel skrev 2011-05-16 15:14:52 följande:
    Snösport! Jodå tack bra, känner man inget så blir man orolig och känns det nåt så blir man orolig Foten i munnenSkrattande Men nu ska jag lägga mig och ruva.

/Agda 
    Skrattande, lycka till med runvingen!
  • turlid70
    Boe skrev 2011-05-15 19:50:33 följande:
    Turlid,
    Det låter ju super lovande! Vågar man sig på ett litet & tyst grattisGlad

Kram
    Väldigt litet i så fall, tack. Kram tillbaks!
  • turlid70
    Fruttan2 skrev 2011-05-15 21:33:30 följande:
    Men Turild!!! Wow! Klart att det inte är sprutan som syns på testet, så Grattis! He he, både tjuvtest och smygtest   
    Tack, men först ny smygtest imorgon. Lycka till med runvingen!
    Snösport skrev 2011-05-15 23:31:16 följande:
    Turild: Då håller jag tummarna att även testet på tisdag har 2 streck

Här har jag just i helgen åkt mina förhoppningsvis sista åk för året...ska ju bli gravid tänkte jag så sommarskidåkningen i juni/juli får nog vänta har jag ju sagt till sambon. Helgen var underbar!!  
    Sambon kallar mej "tvättis"...va? ser jag ut som en tvättbjörn? öööh...kanske då!!!!Cool
    Ja, gör gärna det, är så tacksam för dina tummar!

Skönt med så mycket härliga åk naturligtvis sista gång för säsongen. Sommarskidor blir det inget av iår för att då siiter du hemma och mår illa självklart :))
  • turlid70

Fjällis, grattis till dina ägg, tycker låter bra med 7! Thomas på CvL sa till mig att alla blåsor över 10mm kan innehålla mogna ägg, so don't worry vännen, full befruktning gäller det imorgon!

Enya, det är så underbart att höra om din snabbt tillfriskande äggledare Glad. Ja, det måste vara vårt positiva mantra, vad kan det annars vara. Lycka till med ÄL-spruta ikväll!

• turlid70
    Fruttan2 skrev 2011-05-16 18:43:27 följande:
    Usch, jag mår inte alls bra. Det började i natt, uppsvälld och ont i magen (tarmarna), feber och ont i kroppen. Det känns inte så hoppfullt för ruvningen direkt.
    Det låter precis som för mig det Skrattande, fast kanske inte feber direkt utan förhöjd temp 37, har normalt max 36,4, så det känns jag lovar, det gungar i huvudet på mig hela tiden. Förkylning kan vara positivt för ruvningen annars.
  • turlid70
    Zinfandel skrev 2011-05-16 18:52:50 följande:
    Jag tar inte Fragmin men än så länge är jag helnöjd med resten!
    Jag stoppar i mig 1/4 albyl minor varje dag bla alla andra underbara vitaminer. Hur länge ska man fortsätta med den förresten?
  • turlid70
    Zinfandel skrev 2011-05-16 20:51:52 följande:
    Turild; fram till v 36 eller tom hela graviditeten är vanlig eftersom det kan förebygga blodproppar som är en liten förhöjd risk under grav.
    Jaha, men oj tack Zinfandel, räddaren i nöden, det ska jag absolut göra.
  • turlid70

Nu måste jag lägga mig, ska inte trötta ut kroppen med sömnlöshet, verkar onödigt. God natt!

• turlid70

Tjuvtest idag visar fortfarande 2 streck Solig! Kan nog inte skryta med att det blev mycket starkare streck, men definitivt inte svagare. Har dock så svårt att ta glädje i förskott, det är så många moment kvar.

Har avslöjat för maken nu och han blev lite arg först, men när jag sa att det är viktigt att veta om det fäster eller inte också så kunde han bara hålla med mig.

Nu kommer jag vända mig till vännen Google minst 15 ggr om dan och leta efter all möjlig statistik!

• turlid70

Tack för grattis tjejer Solig!
    Bilden ligger i min bildgalleri, kan inte paste in direkt i tråden av någon anledning.

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?