IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
/Agda
Fjällis, grattis till dina ägg, tycker låter bra med 7! Thomas på CvL sa till mig att alla blåsor över 10mm kan innehålla mogna ägg, so don't worry vännen, full befruktning gäller det imorgon!
Enya, det är så underbart att höra om din snabbt tillfriskande äggledare . Ja, det måste vara vårt positiva mantra, vad kan det annars vara. Lycka till med ÄL-spruta ikväll!
Nu måste jag lägga mig, ska inte trötta ut kroppen med sömnlöshet, verkar onödigt. God natt!
Tjuvtest idag visar fortfarande 2 streck ! Kan nog inte skryta med att det blev mycket starkare streck, men definitivt inte svagare. Har dock så svårt att ta glädje i förskott, det är så många moment kvar.
Har avslöjat för maken nu och han blev lite arg först, men när jag sa att det är viktigt att veta om det fäster eller inte också så kunde han bara hålla med mig.
Nu kommer jag vända mig till vännen Google minst 15 ggr om dan och leta efter all möjlig statistik!
Tack för grattis tjejer !
Bilden ligger i min bildgalleri, kan inte paste in direkt i tråden av någon anledning.