• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Zinfandel skrev 2011-05-09 13:16:28 följande:
    Ja det var ju det du sa, sorry är lite sen..... Flört
    Skrattande!
  • Inanna Li
    pralinen jessica skrev 2011-05-09 13:18:08 följande:
    Ja, det hoppas jag med. Det var ett test som jag köpt på ullared... Kan ju hoppas på att det inte funkade!
    Jag har införskaffat ett Cb digital inför lördagens strapatser!
    Ullaredstest är nog dömda att misslyckas med Skrattande! CB Digital är marknadens bästa så nu kommer det bli ett annat resultat på lördag!
  • Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-05-09 13:19:35 följande:
    Hörni, det här är för avancerat för mig. Jag sticker på akupunktur nu ("sticker på" haha), so long Skrattande
    Wow, så underbart med lite nålar! Hoppas det ger bra effekt inför ÄP på onsdag!
  • Inanna Li
    Enya70 skrev 2011-05-09 13:40:36 följande:
    Inanna - jag tycker det låter lovande jag med dina känningar. Tänk, tänk om du är Gravid. Det vore ju en fantastisk överraskning!
    Tack! Jo, det vore ju onekligen en överraskning! Särskilt när vi har så dåliga odds! Det som talar för det är att jag känner igen molvärken och de ömmande brösten från när jag var gravid i oktober förra året men det kan ju lika gärna vara skengravidsymptom! Jag har ju stor erfarenhet av såna också! Och jag saknar de ökade flytningarna som jag hade när jag var gravid "på riktigt". Men det behöver ju inte bli samma varje gång! Jag mår ganska bra idag för ovanlighetens skull. Det kan vara vädret och att jag känner lite hopp och förväntningar! Om mensen kommer har jag ju behandligen att se fram emot!

Lycka till med VUL på onsdag!
  • Inanna Li
    Boe skrev 2011-05-09 14:07:49 följande:
    Inanna håller tummarna för att du är gravid men med ett barnGlad
    Tack! Hoppet är inte stort men vem vet ??? ... Snart lär jag väl få besked i alla fall.
  • Inanna Li

Mimmsann72 - Lycka till med fortsatt ruvande!

Fruttan - Grattis till hela 12 ägg! Håller med Turlid om att vi hoppas på minst 10 befruktade för dig!

Jisses, vilka värphönor som finns här inne! Det återstå att se om jag kan hålla samma klass i denna högpresterande hönsgård! Kackla skämtsamheter är jag i alla fall hyfsat bra på Skrattande!

• Inanna Li
    Mimmsann72 skrev 2011-05-09 17:01:57 följande:
    Undrar varför de inte har med ett ägg bland smiley-symbolerna? Jag vill skicka en "glad-ägg"-hälsning till Fruttan och er
    Innana68 - väntar med spänning, även om du har dina tvivel, så hålls ett par tummar till här borta. Annars blir det snart nya tag för digSolig
    Tack! Håller med dig om att ägg borde finnas bland alternativen Glad!
  • Inanna Li
    turlid70 skrev 2011-05-09 17:03:32 följande:
    Nu har du press på dig Skrattande. Nej då, du ska slå oss alla för att du ska plussa snart! Vill du att jag skickar en teststicka till digFlört?
    Tack, hoppet stiger lite av all denna pepp! Kanske jag antar erbjudandet om en teststicka om mensen håller sig borta Flört
  • Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-05-10 00:12:03 följande:
    Ovitrellen tagen till tonerna av Smooth Operator SkrattandeSkrattande
    Underbar låt! Hoppas ÄP kommer gå strålande bra nu Skrattande!
  • Inanna Li

Hönan - Jättebra antal stora blåsor!  Nu ska de växa till sig ordentligt! Lycka till med sprutandet under Sade ikväll! Hoppas det blir en bra bakgrundslåt Glad!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?