• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Boe skrev 2011-05-14 08:30:22 följande:
    Helt lost, skulle det vara & diskussioner. Lite snabb på knapparna & seg på stavningen nu på morgonkvisten Flört
    Skrattande!
  • Inanna Li
    Boe skrev 2011-05-14 08:32:06 följande:
    Tydligen är jag i gott sällskap Inanna (Lenfaena) Hihi...
    Så går det på morgonen när man inte fått kaffe än och är så trött att man slinter på tangenterna ... Nu ska jag strax ta en kopp Kaffe så jag vaknar till liv! Det gäller att passa på innan ruvarperioden börjar! Då är jag strikt när det gäller koffein Skrattande
  • Inanna Li
    turlid70 skrev 2011-05-14 09:47:19 följande:
    Själv fick jag rött te istället, ucsh vilken plåga, men med äppelpaj så åkte allt ner i magen i alla fall. Måste köpa nypon te idag, den är godare. 
    Jag får också köpa upp mig på te och ev. koffeinfritt kaffe när det blir dax för ruvning. Jag är inte heller så förtjust i rött te men man kanske vänjer sig.
  • Inanna Li

Tigermamman - Välkommen hit och lycka till med ÄP imorgon! Jag var sjukskriven dagen innan ÄP,  ÄP-dagen och dagen efter senast. Men det är väldigt individuellt hur man känner sig. Jag var så svullen och öm i magen dagen före ÄP så därför sjukskrev jag mig redan då.

• Inanna Li

Kalimero - Vad bra att blåsorna saktat ner lite. Hoppas nu det finns ägg i dem alla och att de blir fint befruktade på tisdag!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?