IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Snösport, jag fattar inte vem som kollar infektionen? IVF läkare eller vem?
Kram till dig Snösport, så ledsamt, men du är så otroligt stark. Jag vet att du kommer igen och det kommer gå bra för dig.
Snösport, jag fattar inte vem som kollar infektionen? IVF läkare eller vem?
Kram till dig Snösport, så ledsamt, men du är så otroligt stark. Jag vet att du kommer igen och det kommer gå bra för dig.
Naturligtvis en infektion orsakar ogynnsam miljö i livmoder och IVF läkarna borde kolla upp det som standard innan dem sätter igång med behandlingen. Det kan inte kosta något mycket mer än vad vi redan betalar, men så mycket oro det orsakar. Hur konservativ får man egentligen vara bara för att det inte finns några studier i ämnet? Gör egna nån gång då.
Jag har bokat om tiden för VUL till imorgon istället. Det är helt olidligt att vänta till på fredag. Jag har varit symptomfri i 3 dagar nu. Tidigare var det max 1,5 dagar sen var dem tillbaka, men inte nu längre. Usch, vill inte, men kan inte låta bli att tänka det värsta.
Vilken bra dag! Vår tråd fyller 1 år och jag är så otroligt lycklig. Vår "lilla plutt den 5e" såg helt perfekt ut på VULen idag. Den var 1,4 cm och 7+5 veckor gammal, stämmer exakt med ÄP för 5+5 veckor sedan, och hjärta slog så fint. Jag är så lättad! Begriper dock inte hur kan jag känna absolut ingenting och ändå vara gravid? Alla mina få och svaga symptom är helt borta sedan i söndags, brösten slutat ömma också. Läkaren trodde att jag inte hade några symptom alls än. Det jag kände kunde vara rest från stimuleringen och äggstockarna var fortfarande lite förstora, sa han. Att brösten slutat ömma trodde han att dem kommer tillbaka. Jag är så glad!
Inanna, det måste vara en bra dag för dig med, testa nu, missa inte tillfället!
Tack Boe!
Så trist med minus, men vi får hoppas till på lördag, då har du TD väl? Skönt att veta att du har färdiga planer för hösten, men under sommar får du väl ansluta dig till S-ligan. Önskar dig en skön sommar och lycka till i höst. Kram.