• Sunseed

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

MissBoring skrev 2012-12-30 10:09:07 följande:
    Grattis Slemmis!
    Hur går det för dig? Laddar du för sprutstart?
  • Sunseed

Lycka till med äggplock! Vart gör man det på en nyårsafton? Häftigt oavsett vad! :)

• Sunseed
    TyckOmMig skrev 2013-01-01 16:46:38 följande:
    Tack alla som önskat lycka till!
    ÄP gick bra bättre än i somras gör mina IVF på CFC och fick 7 totalt.Hur många som går att använda vet jag inte förrens senast kl 9 imorgonbitti.
    Hoppas innerligt att detta försök kommer att fungera men oxså att det blir ägg till FET så finns det lite hopp om det inte funkade sen.
    God fortsättning på det nya året!
    Grattis till ett bra äggplock! Jag håller tummarna för ett bra besked imorgon bitti!
  • Sunseed
    Hoppas03 skrev 2013-01-02 20:05:14 följande:
    Sunseed! Härligt att halva tiden gått. Du kommer säkert att känna dig tryggare när du börjar känna att den lilla håller låda i magen. Det gjorde jag.
    Tack så jättemycket (och ursäkta sent svar, jag har varit sjuk). 
    Tyvärr vet jag inte så mycket om varken munkpeppar eller bidrottninggelé, men det vet nog någon annan av alla duktiga kvinnor här inne.

Ett stort lycka till! 
  • Sunseed
    TyckOmMig skrev 2013-01-06 15:29:37 följande:
    Jag har svårt att få dagarna att gå normalt säkert inte unikt men vilka dagar... bara ruvardag 5 eller 6 hade ET 2/1magen svullen molvärk nästan hela tiden ont ut i ryggslutet känner inte alls igen mig sen IVF försöket i augusti.Är ju långt kvar tills TD den 16/1 fick insatt 2 toppenfina ägg även denna gång.Kan det vara stor skillnad på reaktionen av användadet av Crinone denna gång än Lutinusen?Uppskattar att man slipper kladdet-i somras var det ingen hit var bla på hundutställning och uppsöka BajaMaja och föra upp Lutinus mitt på dagen roligare kan man ju ha!!!!
    Jag förstår dig väldigt väl. Jag har alltid avskytt ruvningen för att det går så jädrans långsamt. Håller STORA tummar här!!

Jag kan inte svara om Crinone. Jag har bara använt Lutinus och Progesteron Mic morgon och kväll (då har jag legat i sängen). 
  • Sunseed
    MissBoring skrev 2013-01-06 22:31:56 följande:

Tackar som frågar känns som det rör på sig, har sprecis satt 5:e sprutan
    Imorgon får vi resa på hur det ser ut. Först blodprov (iof inte svar åå det imorgon) och sen vul... spännande å lite läskigt precis som vanligt!

Susmar jag har skrivit till dig i Falun tråden.

Tyckommig nu blir det spännande. Snart kommer pluset jag kan inte säga jag märkt nån större skillnae mellan de olika progesteronerna.
    Oh! Hoppas att det har gått bra idag!! 
  • Sunseed
    Kvinna72 skrev 2013-01-09 22:33:42 följande:
    Hej,
    Jag ser att jag ligger lika till med några här i tråden. Idag tog jag ovitrelle och på fredag blir det äggplock i Falun. Det blir första gången i Falun.
    Idag på VUL hade jag 5 st blåsor som var mellan 15-22 mm. Då har jag sprutat med Menopur 450 i 10 dagar tror jag det blev.
    Hur ligger ni andra till?
    Kram
    Lycka till imorgon!
    Jag har också gått i Falun . Glad
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?