• Pysslig

Första gångs IVF´are Jan 08- Del 11

Så hittade jag hit.

Cakan, håller tummarna sten hårt för att ni ska lyckas denna gång! Kyss Kyss

Sommarlängtan, hoppas att du har rätt! Jag hade dock väldigt väldigt gärna velat vara en bit in på en graviditet när jag började jobba igen. Nu ska jag istället börja jobba och bolla med hemliga IVF besök samtidigt. Känns ju inte som att de kommer gå på mina ursäkter denna gång, men what tha shit sånt är livet! Drömmer

• Pysslig
    Cakan, GRATTIS!!!! Säger som Pluttens mamma, ett plus är ett PLUS!!!!!!!!!!!! Vilken midsommar present!!!!!!!!! Skål Skrattande
  • Pysslig
    Sommarlängtan, ja vi ska nog få ihop det även i höst men jobbet lär ju fatta direkt vad som är på G, men shit happens! Skrattande Maken är hemma sept ut och tar dagisinskolningen sedan är vi två heltidsarbetande med barn på dagis!  Hur ska jag klara mig utan henne hela dagarna. Drömmer
  • Pysslig
    Hope, gud vad skönt med semester i Spanien! Solig Dagis *snyftar* igen vid tanken!
  • Pysslig
    Pluttens mamma, spännande, då är det snart en trådbebis på G!!!!!!!!!!!!
  • Pysslig
    Pluttens mamma, ni får köra en färdknäpp så ska du se att förlossningen går igång! Och du tänk på att vila ordentligt nu innan förlossningen! Maken får serva dig som att du bor på hotell! Kyss
  • Pysslig
    Pluttens mamma, stort stort grattis till sonen! Skrattande Skål Skrattande Dags att damma av listan kanske?!!
  • Pysslig

Cakan, vad kul att se någon skriva i vår "gamlatråd", det har varit rätt lugnt här ett tag. Jobbigt med blödningar i graviditen, förstår att du varit orolig men skönt att bebben mår bra ändå!

Hoppas att det är bra med alla andra också?!! Kyss

Jag vågar knappt skriva det här inne för det känns onekligen lite orättvist men jag är också gravid igen. Vi plussade i förra veckan efter vårt 3e FET. Men jag har inte direkt några symptom så det är en spänd väntan till VUL.

• Pysslig
    Väntrum: Kaffe
    Pellan72: FET efter sommaren
    Missne
    Jemema

Sprayare:

Sprutare:

ÄP:

ET:

Ruvare: Kyss

Gravida: Gravid

Bebisar: Nalle
    Hope08- 1:a IVF positivt 21/2, BF 28/10-08. Flicka född 14/8-08
    Cakan5- 1:a ICSI positivt 22/2, BF 27/10-08. Pojke född 14/10-08
    Sniik- 1:a IVF positivt 1/3, BF 1/11-08. Pojke född 21/10-08
    Glitter-1:a IVF positivt 4/3, BF 6/11-08, Flicka född xx/xx-08
    Tiidjej- 1:a IVF positivt 20/3, Pojke född xx/xx-08
    Vickan I- 1:a ICSI positivt 5/5, BF 12/1-09. Pojke född 4/1-09
    Pysseltjej: 1:a ICSI positivt 8/4, BF 16/12-08
    Fru Stjärnfall: 2:a IVF positivt 21/4, BF?
    Pysslig: IVF 2 positivt 9/9, BF 19/5-09. Flicka född 25/5-09
    Troll Lycka IVF 2 FET 2, positivt 24/10, BF 7/7-09 Son född 30/6-09
    Susmalm: IVF 3 Positivt 6/11, BF ?, barn fött ?
    Wahlma: (IVF 2) plussade 28/2, BF 9/11-09
    Sommarlängtan76: IVF 4, + 18/9, BF 26/5-10
    Pluttens mamma: IVF4 positivt 11/12- BF 18/8-10
  • Pysslig
    Sommarlängtan, nej jag känner inte riktigt av något så jag längtar till VUL om 2 veckor. 5 månader!!! Passa på att åka iväg till stan och fika och träffa kompisar nu innan han börjar få mat sedan blir man låst på ett annat sätt. Första halvåret är lite lättare att mata närsom hellst och var som hellst! Jag har suttit i Sixtinska kapellet och ammat tex!!
Svar på tråden Första gångs IVF´are Jan 08- Del 11