• Pysslig

Första gångs IVF´are Jan 08- Del 11

Är det inte dags att damma av vår lista och se hur det gått för alla underbara tjejer så här 4 1/2 år senare!!! Kyss

Pellan72:
    Missne

Bebisar: Nalle
    Hope08- Flicka född 14/8-08
    Cakan5- Pojke född 14/10-08
    Sniik- Pojke född 21/10-08
    Glitter- Flicka född xx/xx-08
    Tiidjej- Pojke född xx/xx-08
    Vickan I- Pojke född 4/1-09
    Pysseltjej:
    Fru Stjärnfall:
    Pysslig: Flicka född 25/5-09 och flicka född juni 2011
    Troll Lycka Son född 30/6-09
    Susmalm:
    Wahlma:
    Sommarlängtan76:
    Pluttens mamma:
    Jemema

• Pysslig

När jag får några minuter över ska jag inboxa alla. Men folk kanske har avregistrerat sig. Jag har varit aktiv på FL sedan jag hittade det i slutet av januari 2008!

• Pysslig
    Sommarlängtan! Vad trist att syskonförsöket också är segt. Hoppas att det lyckas från frysen! Vi lyckades på 3e FET för syskonförsöket.
  • Pysslig
    Vickan, grattis till andra sonen!!! Hoppas att det går bra för honom och att sjukgymnastiken hjälper honom. Jag känner inte alls till sjukdommen. Kommer den att medföra stora hinder för honom i livet eller kan han leva ett normalt liv men med sjukgymnastik som hjälp???
  • Pysslig
    Vickan, stackarn och stackars er. Jag hoppas verkligen att det inte är några hjärnskador!!! *kramar*!!! Går inte att föreställa sig hur det är för er! Kyss
  • Pysslig

Sommarlängtan, stora kramar till dig!!!! Hoppas att det sista embryot är ett guld ägg.

Pluttemor, håller tummarna stenhårt för dig!

Kramar till alla

• Pysslig

Men jösses det har gått 5 år sedan du startade tråden! Förvånad Förvånad FEM ÅR, vart har tiden tagit vägen?!!

• Pysslig

Pluttemor, håller tummar och tår för dig! Tänk att det är nästan exakt 6 år sedan vi träffades i din tråd. Hoppas att det är bra med alla.

• Pysslig

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååååååååå vilka underbara nyheter!!! Hjärta Hjärta Hjärta

Sommarlängtan, jösses vad många försök ni fått gå igenom. Vad härligt att du är i v 27 nu! Inte länge kvar innan du får snusa bebis igen!

Pluttemor! GRATTIS! När är det VUL?!!!!! Jag undrar bara när jag kan börja använda mina tummar igen!!! *kramar* Hjärta

• Pysslig

Min teori är att det är bra att vara sjuk i början, då focuserar immunförsvaret på det istället för ett märkligt embryo! Sjuka på!!!

• Pysslig
    Missne, GRATTIS!!! Underbart att höra!!! HjärtaHjärtaHjärta Är bebisen hos er nu?!! Vilken otroligt lång och kämpig väg ni fick vandra. *kramar*

Pluttemor, jag har två tjejer som fyller 7 och 5 år. Tiden går alldeles för fort!
Svar på tråden Första gångs IVF´are Jan 08- Del 11