Sommarlängtan 76 skrev 2013-02-06 19:49:47 följande:
jösses 5 år, det vill man inte riktigt tänka på. Pluttemor jag tänker på dig. Hur går det? gör du FET i naturlig cykel? Jag tyckte jag kände likadant förra gången som jag gjorde när jag plussade sist, men det var ju inget. Jag har gjort i naturlig cykel så jag har ju inte tagit några hormoner som spökar. Var alltså bara kroppen som spökade. Jag tror att man kan känna precis hur som helst och resultatet kan vara hur som helst. Men det går ju ändå inte att låta bli att känna efter och försöka analysera när man ruvar.
Hej alla gamla FL vänner! 5 år!! Wooow! Jag fick två blastosar insatta den 28:e jan. Alltså 6 dagar från naturliga ÄL som var den 22/1. Jag torget test nu i måndags och det visade tvärminus
. Jag testade igen idag på morgonen och det visade oxå minus, efter en timme ungefär tittade jag på testet och såg ett spökstreck! Jag vet att man inte ska läsa testen efter tiden, men jag har aldrig i hela mitt liv fått ett spökstreck! Aldrig! Jag har i stort sett alla symtom som jag hade när jag var gravid med E, den här gången ömmar inte brösten lika mycket dock! Jag har heller aldrig haft riktigt starka plus! Fast än att båda mina graviditeter har börjat med tvillingar! Ush, vet ej vad jag ska tro! Vågar inte tro något. Jag har alltid blödigt vid dag 12, 13 och 15 vid misslyckade IVF, här ser jag liksom inte ens skymten av mensen ( tacka Gud för det) men man undrar ju!! Min egen teori är att ägget/äggen inte fäst förens senare vilket gjort att det blivit såhär. Vad tror ni? Kram på er!