• Pluttemor

Första gångs IVF´are Jan 08- Del 11

Första gångs IVF´are Jan 08- Del 11

Här finns vi som gjorde vår första IVF i januari 08- Tillsammans har vi målet att bli gravida  och få små änglar. Vi finns här för varandra både vid upp- och nedgångar. Dom flesta har redan blivit gravida, men vi finns fortfarande för varandra och för dom som ännu inte lyckats, och även för fortsatta syskonförsök

Länk till föregående tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-261/m51442771.html

Nya medlemmar är självklart välkommna!

Får vi bli tre i familjen i år?
  • Svar på tråden Första gångs IVF´are Jan 08- Del 11
  • Pysslig
    Troll Lycka, då har vi haft liknande upplevelser för andra graviditeten. Nu frustar jag om jag måste böja mig ner för att ta på mig skorna och jag har en liten mage!
    Ja tiden rusar iväg andra gången! Vi har BF 7/6 enl CvL, men enl MVC så är det 9/6, me no like för om det blir igångsättning igen så blir det ju senare om de går på MVC datumet....
  • Jemema

Pysslig, tack Det är en mirakelbebis! Härligt att det går framåt i din graviditet, hoppas sista månaden blir bra!

Troll lycka, skönt att du mår bra! Jag är imponerad av er som väntar syskon, jag tyckte jag var jättetrött och orkade precis med att jobba 50% de sista två månaderna. Men hur gör man när man dessutom har ett barn att ta hand om? Jag tyckte knappt jag hann med mig själv...

Min underbara dotter är äntligen här!
  • Sommarlängtan 76

Jemema, Stort grattis till mirakelbebis!!!!! Tänk vilken lycka!

Grattis tillPysslig och Troll Lycka! Hoppas allt går bra!

Här är allt bra. Vår lillprins har precis fyllt ett år. Otroligt hur snabbt tiden går. Det har varit ett helt fantastiskt år jag har varit hemma. Jag kan inte förstå hur bra man kan ha det. Visst börjar jag bli sugen på att börja jobba nu, men så sorgligt att inte längre få vara med om allt som lilleman gör.

• Pysslig

Sommarlängtan, ja det är med dubbla känslor när man börjar jobba igen, men jag måste erkänna att jag inte tyckte det var så hämskt att börja jobba som hade målat upp. Var faktiskt riktigt kul att göra något annat igen + att dottern hela tiden har älskat dagi.

• Pysslig

Hej Alla tjejer! Är det några av er som har länken kvar bland era favoriter???

Hur lever livet för er??? Troll Lycka vad bidde det, flicka eller pojke???

Själv har jag nu två fantastiska tjejer! L är 3 år och 3 månader och älskar att klä ut sig till "pinsessa" när man väl fått hem henne från dagis. E är snart 15 månader och knallar omkring här hemma som om hon aldrig gjort annat. Hon pillar på allt och klättrar där hon kommer åt. Skrattande Hon är en gladfis som fortsätter le även när hon har öroninflammationer.

• Pluttemor

Jag har kvar länken. Tror jag ;)) min lille har blivit två och vi har påbörjat syskonförödk

• Pysslig

Är det inte dags att damma av vår lista och se hur det gått för alla underbara tjejer så här 4 1/2 år senare!!! Kyss

Pellan72:
    Missne

Bebisar: Nalle
    Hope08- Flicka född 14/8-08
    Cakan5- Pojke född 14/10-08
    Sniik- Pojke född 21/10-08
    Glitter- Flicka född xx/xx-08
    Tiidjej- Pojke född xx/xx-08
    Vickan I- Pojke född 4/1-09
    Pysseltjej:
    Fru Stjärnfall:
    Pysslig: Flicka född 25/5-09 och flicka född juni 2011
    Troll Lycka Son född 30/6-09
    Susmalm:
    Wahlma:
    Sommarlängtan76:
    Pluttens mamma:
    Jemema

• Pluttemor

Hihi jo då pysslig du har rätt. Men jag vet inte hur många som e kvar. Jag loggade in på fl av en slump häromdagen. Har verkligen inte haft tid för det det senaste året! Hoppas allt r bra med dig och dina små! :)

• Pysslig

När jag får några minuter över ska jag inboxa alla. Men folk kanske har avregistrerat sig. Jag har varit aktiv på FL sedan jag hittade det i slutet av januari 2008!

Svar på tråden Första gångs IVF´are Jan 08- Del 11