Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Ja, ni många år av väntan....
Har någon av oss frågat AC om de fått någon info om det är helt stopp i vanliga domstolen i Pretoria och att de av den anledningen försöker med de mindre domstolarna, eller är det för att snabba upp processen och att det fortfarande rullar på om än långsamt i Pretoria? Funderar på om jag ska ställa frågan, men om någor här redan vet svaret så vill jag inte fråga om samma sak....
Är det förresten inga barnbesked som kommer från Johannesburg och Durban? Ni som väntar syskon, vilken domstol var ni i sist?
Kram på er!
Jag har inte frågat AC om det du beskriver.
Förra gången var vi i Johannesburgs domstol. Problemet kan ju inte vara enbart i Pretoria, känns det som. Förut kom ju många barn från t ex Door of hope i Johannesburg. Undra varför det är tyst på barnbeskedsfronten även därifrån.
När vi var i Pretoria/ Johannesburg feb 11 - sa ABBA att det kunde bli problem när vägtullarna kunde ställa till med problem. Fördyra. Vet ej hur det ligger till nu.
Håller tummar och tår för att BB ska börja regna in.
Tyst Tyst.....
Har frågat min frågor till Birgitta.... men alltså inte fått nåt svar än...
Stor kram och enorm styrka till alla väntande... Det behövs i alla fall här... <3
Har just fått reda på att det kom ett bb till Sverige i måndags!
Åh vad spännande!! Håller tummarna för många fler bb i morgon :) kram på er!!
Jag håller tummarna för er!