Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Nu är vi hemma efter att ha laddat batterierna i Rom några dagar, för att tänka på nåt annat än väntan. Det har varit fantastiskt med lite varm sol, god mat och härliga människor, men väntan är visst inte lättare nu... Längtar efter nästa resa som måste bli till SA!
I morgon är det fredag och jag håller verkligen tummarna för oss alla och extra för er lååååångväntare!
Stor kram till alla!
Hej jag hoppar in här och frågar en sak, jag läste nånstans om att det var en ny lag i Sydafrika, vad innebär den? Tar den rättsliga processen längre tid nu än förut?
Håller tummarna för er som väntar att det kommer bb snart!
Hoppas att ni snart får era barnbesked.
Om jag inte minns helt fel skickade AC hur fler handlingar under 2010 än tidigare bara för att de skulle finns på plats. Detta när man implenterade lagen samt fotbolls-VM.
Den här veckan är det er tur! Jag går in och läser er tråd varje dag och hoppas varje gång på att ni ska ha fått ett bb!
Har ni läst Expressen....Carola Häggkvist ska adoptera från Sydafrika....undra hur länge hon har stått i kö....!
http://www.expressen.se/noje/carola-haggkvist-ska-adoptera-i-sydafrika/