Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Nej men oj så spännande om ett helt gäng barn är utsedda till svenska familjer!
Det låter underbart! Vilken glad nyhet!
WOW, vilken underbar nyhet!
tror ni det hinner bli fler bb innan jul?
Har för mig att de förra året sa att det kunde komma bb ända fram tills Abba stänger vid jul men att man då får vänta lite med att resa ner. Så visst kan det ringa länge än. Tänker på er som väntar och längtar. Jättemycket! Kram!
jag väntar inte själv bb men väntar på att få bli moster... hur länge har ni väntat på bb?
Vi har nu väntat på BB i drygt 16 mån, suck! Känns som en evighet och ändå är inte vi dom som har väntat längst... Någon annan här som också räknar dagarna, hur länge har ni väntat? Försöker dock tänka att för varje dag som går så kommer vi en dag närmare mötet med vår skatt :)
Hej, Vi har väntat BB i drygt 17 månader. Såg att AC lagt ut ny info, alla barnbesked med resa innan jul är nu levererade :( Det kan fortfarande komma BB men med resa efter jul. Abba stänger mellan 17 dec-7jan, sista kontorsdag (BB) den 14.e dec. Styrkekramar till alla som väntar och längtar!
Oj vad tråden hamnat långt ner! Upp igen
Vi är i väntans tider men har ju troligen lång väntetid kvar. Det vi vill fråga Er som adopterat från Sydafrika är vilka vaccinationer ni rekommenderades att ta, vilka ni tog samt hur lång tid innan resan ni tog dessa. Det går ju fort då BB kommer och jag tänker att en del sprutor ska väl tas med en tids mellanrum? Snälla hjälp mig att få tankarna kring detta att klarna.
Grattis alla ni som fick BB 2012! Lycka till med era små!