• Hjärtat längtar

Sydafrika-tråd!

Hej!
    Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite Glad ge varandra råd och tips m.m

Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.  

• Svar på tråden Sydafrika-tråd!
  • Qermit

Om ni inte tänker besöka Kreuger och övernatta behöver ni inte ta några vacc alls. Håller tummarna för många bb-samtal nu!

• Flybe

Hoppas på en trevlig vår med många barnbesked från Sydafrika.
    Är så oerhört tacksam att vi hann hem med lillebror innan vårt medgivande gick ut (dagen efter vi kom hem).
    Har gång på gång under december och särskilt under julhelgen tänkt på hur det kunde blivit om vi inte fått bb när vi fick det och så har jag tänkt mycket på er som inte hann träffa era barn innan julen också.

• Längtande SA

Vi hade båda twinrix sedan tidigare, så vi tog inget extra.

Idag är det ju fredag och jag knyter tummarna för er som väntar extra extra hårt! Vi ställde oss i kö direkt när vi kom hem igen! Samla kötid så att vår prins förhoppningsvis kan få ett syskon om några år!

Igår var vi 1,5 års kontroll och lilleman fick så mycket beröm för sitt tal och motorik att mamma blev stolt som en tupp (det var hon ändå innan oxå förstås)...Han gick hela kvällen igår och gång på gång berättade för pappa att han fått spruta i benet, att nallen också fått det och att han varit "duttig" Snart är det ni som väntar som oxå får vara stolta tuppar, det är jag säker på :O) 

Kram på er! 

Kram på er!        

• Qermit

Nej, nu tycker jag att det får räcka med tysta telefoner i det här landet. Ring ut lite barnbesked. NU!!!! Kramar till er som väntar!

• Flybe

Idag firar vi att det är sex månader sen vi fick får son! Vi har haft en fantastisk tid, med mycket äventyr och många gosiga stunder också. Idag hoppas och ber jag att någon, några ska få ett extra fint BB-datum. <3

• maggan02

Såg att en familj kommit hem under februari från SA. 
    Grattis o välkomna hem om ni finns här Glad
    Hoppas att det blir många fler familjer inom kort Skrattande

• februari72

Åhhhhh så underbar läsning! Var ser du dessa BB? Själv följer jag de hemkomna till Sverige och Interpedia (Finlands) BB med spänning. Nu har vi snart 8 mån väntan. Det går framåt, även små steg är ju steg eller hur? Än en gång grattis ni tre familjer som kommit hem med era barn i år och ni som fått BB. Det värmer ett fruset vårhjärta!

• Heavy

GRATTIS! Härligt nu får vi hoppas att även svenska kön går framåt!

Svar på tråden Sydafrika-tråd!