Sydafrika-tråd!
Usch ja, fredagar är lite mer ångestdagar än andra... Men tänk om det är idag de ringer. Jag ska både iväg och träna och sen på AW idag och det är rätt skönt, att bara strunta lite i telefonen...
Kram!
Ylva, nej vi har "bara" väntat 16 mån. Men när jag pratade med dem för ca 2 veckor sa de att de skulle ändra väntetiden till 19 om det inte kom bb den veckan. Men det gjorde det ju. Samtidigt var det ju till ett par som inte väntat så länge som 18 mån. Så jag tycker nog att de borde ändra på sidan. Stor kram till dig och alla andra! Jag är glad om jag överlever en dag i taget just nu. Mår riktigt dåligt av det här faktiskt .
Nope, alldeles i början av juni 2010 gick vår ansökan iväg ner. Visst är det så att det känns som föräldraledigheten borde varit för många månader sen?! Och jag är så trött på att det är ok att alla biomammor lägger ner ambitionen och arbetstakten direkt på vårt jobb när magen börjar synas. För mig läggs det bara på massa arbetsuppgifter dock. Är orolig för hur länge till jag kommer att orka med det här. Jag brukar tänka på er som har flera veckor till i väntanhögen och hoppas så att ert samtal kommer NU!!!