Sydafrika-tråd!
Ni kan kika i mitt album, där har jag lagt upp en del foton på hur olika frisyrer kan se ut.
I fredags fick jag svar från Birgitta ang. de senaste 2 barnbeskeden. Nu hade jag redan fått info från annat håll när svaret kom men ändå: Hon skrev att båda barnen var ca 1 år gamla och att de som fick barnbeskeden hade väntat sedan april och oktober 2010.
Nu väntar vi på fler BB!
Hej
Jag mailade Birgitta för en stund sedan och frågade om det kommit något BB idag eller i fredags, uppdaterar er så fort jag fått svar.
Det borde ju verkligen komma något BB denna veckan, tankarna börjar vandra tillbaka till i somras när det inte kom något BB på flera månader. Om det inte kommer något BB denna veckan kommer det inte vara en enda svenska familj nere hos Abba om ett par veckor.
Hoppas, hoppas på många BB snart!
Glömde skriva i förra inlägget att det fortfarande inte kommit något svar på mailet jag skrev till Birgitta på AC i måndags. Om man vill ha svar fort får man nog ringa henne. Varje gång jag har mailat har det dröjt flera dagar innan svar kommer, men det står alltid tack för att du mailade.
Jaja nu hoppas vi på några Sverige BB till helgen!