• Cathie

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Hej,

Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?

Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.

• Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö
  • Smilla

Vad sägs om en träff denna veckan? finns det någon dag då vi skulle kunna ses på fika?

• abbi

Oj jag har missat allt! Vi har flyttat och inte haft dator och min iPhone har varit sönder!

Har ni träffats än?
    Jag kan nästa vecka... Fredag?

• Smilla

Abbi: nej, det blev inget och tur var kanske det för lillen har varit dålig hela veckan. Vart har ni flyttat? Inom stan eller någon annanstans? Lgh eller hus?

• abbi

Smilla: vi ska flytta till Vellinge om ett par veckor! :) Har ej fått huset än..
    Ni flyttade till fågelgatorna va?

• Smilla

Om det är så att ni flyttar till fågelgatorna så kanske jag vet vilket det är. Köpte ni det nyligen? Det kan vara så att vi nästan blir grannar nämligen!

• abbi

Hihi nej det är inte fågelatorna faktiskt! Vi ska bo i "smurfbyn" vid Herrestorp! ;) får huset om 3 veckor typ! Men det är ju ändå väldigt nära..

• Smilla

Aha, men det är ju verkligen inte långt från oss. Vad roligt!
    Ett av våra grannhus har nämligen varit ute till salu och är visst sålt nu så jag trodde att det kanske var det ni hade köpt.

• abbi

Aha! Ja där har varit en del hus ute. Men då lär vi väl ses i krokarna.. På lekplatser och sånt! Kul! ;)

• Rosesarered

Väcker liv i denna gamla tråd. Är också på jakt efter lite mammakompisar i Skurupstrakten :)

• Eltonellie
    abbi skrev 2010-09-22 10:04:25 följande:

cathie: ahaa vad roligt! Jag pluggade Inköp och Supply management och sen fick jag detta jobbet! Jag trivs väldigt bra, det är full rulle! :)

Jag tänker så här att om jag har BF 10 april så borde jag kunna jobba Mars ut, jag sitter ju rätt mycket och vad ska man göra hemma??! :)

Hej Abbi!

Jag har kommt in på Yrkesutbildningen Inköp och supply management i växjö. Gick du också en Yh utb? Och vad tjänar du i månaden? 
Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö