BF våren 2011 i närheten av Malmö
Jag har en feeling på pojke...men man ju ganska stor chans att gissa rätt :) Jag tror att vi kommer ta reda på könet faktiskt även om jag inte känner ngt stort behov av att göra det. Kan vara mysigt att veta!
Jag har en feeling på pojke...men man ju ganska stor chans att gissa rätt :) Jag tror att vi kommer ta reda på könet faktiskt även om jag inte känner ngt stort behov av att göra det. Kan vara mysigt att veta!
Jag mår jättebra.... har knappt haft några symptom alls. Det har förståss inte varit så roligt det heller, det var b.l.a därför vi valde ett ultraljud i vecka 8.
Näsan är nog lite irriterad..och lite anfådd blir jag också lite lättare...men inget "jobbigt"
Jag jobbar också på kontor som speditör sen 2003
Trött som fan, blir nog inget medelpulz pass idag
Graviditetssymptom har ersatts med muskelknutor kring hela skuldran...kan inte sova ordentligt..har konstant ont och vår massör på jobbet vägrar massera mig ! Fattar inte hur jag ska stå ut med detta i 3 veckor till....
Här är en till som lipar......till biggest looser...till reklamfilmer....u name it !
Är INTE sån här i vanliga fall...
Någon som har kännt av blodtrycksfall? Jag har det vid två tillfällen...båda på morgonen. Imorse reste jag mig upp ganska hastigt ifrån sängen och fick då ta mig ner och käka ngt innan det slutligen gick över. Förra gången skar jag mig (också på morgonen) i fingret och då kallsvettades jag i säkert 10 minuter innan det gick över.
puh...känner mig alldeles matt i kroppen nu.
Vanligtvis en lågtryckare....läste på niomånader.se att blodtrycket går ner i början av graviditeten för att sen kring v 20 återgå till det normala.
Då vet jag en tjej som ska ta det väääldigt försiktigt på morgonen....