BF våren 2011 i närheten av Malmö
Åhh spännande!!
Hör av dig om du orkar om/när du åker in. Spännande!!
All lycka till nu!
Åhh spännande!!
Hör av dig om du orkar om/när du åker in. Spännande!!
All lycka till nu!
Undra hur de gått för Smilla?
Har inte skrivit ngt sen i Torsdags..kanske blev mamma i helgen
GRATTIS!!!!
Helt underbart!
Dock jobbigt med att spricka så. Kan säga jag vet lite hur det är. Sprack en heel del i mellangården och fick ligga kvar i flera dagar för det va så illa.
Men tacka gud för att de läker fint och man kan "träna" för att komma tillbax :)
Smilla: GRATTIS!!
Men jisses vilken häftig förlossning du va med om då. Inte ont alls, måste varit skönt
Hoppas min förlossning blir mer åt ditt håll denna gång, hehe.
Lika avis på dig som på dom andra som får ha sin bebis utanpå..
Längtar ihjäl mig. 1,5 vecka kvar )
Grattis än en gång!
Grattis!! Va mysigt. När va du planerad?
Nu ploppar det som bara den!! Va roligt.
Dock är jag sist ut i tråden och har 1,5 vecka kvar till BF. Men det känns ändå nära och snart så..
Passar på att ta hand om mig själv och hemmet enormt mkt nu, hehe. Städar hela tiden. Vill inte ha ett dammkorn när han kommer hem. Trädgården rensas och planteras för fullt. Dill, sallad, gräslök, korriander, oregano, morötter, jordgubbar och massa blommor. Hihi. Fullkomligt älskar pilla i min trädgård och det ska njutas av dess tillgångar lagom till midsommar.
Till helgen blir de en smarrig rabarberpaj, dom är stora och fina nu. Åhh..älskar våren så otroligt!!
Just nu sitter jag i bikini och solar den stora magen. 27 grader här..puh!
Blir nog snart en saftis :-P
Fixade naglar och hår igår. Imorgon blir de en helkroppsmassage..skönt!
Tänkte köra en vaxning om jag hinner. Håret måste ju "växa" ut en del först.
Får la se.
BM besöker häromdagen va bra. Lite lågt järnvärde bara.
Huvudet ligger fortfarande neråt men ej fixerat.
Gick ju ner 3 kilo på bara 1 månad ett tag, men denna gången visade 1 kilo plus, kändes lugnande faktiskt.
8 kilo sen inskrivningen.
Sf mått 36,5.
Ngn som har "känningar" på att det är på gång?
Minns att med sonen fick jag en jäkla diarré dagarna innan. Sen att slemproppen lossnade va ju tydligt tecken.
Själv känner jag inte mkt. Mer flytningar möjligtvis, och lite oftare sammadragnigar, dock inget som gör ont.
Glad påsk alla
Så, hur går de för "oss" som ännu inte fött än?
Jag har BF på söndag men blev hinnsvept idag. Tappen va bakåt men halvmjuk, samt öppen 2 cm.
Hon drog i tappen och svepte hinnorna. Hoppas verkligen de händer nåt i veckan.
Men tror jag snällt kommer gå över som innan..
Vem är de kvar med bf här? Carro och jag bara?
Hej alla.
Idag har mina förvärkar ändrat karaktär rejält. Har än inga regelbundna värkar, men ack vad ont dom gör, för att inte tala om i svanken. Ringde bb och hon tyckte helt klart de lät som de va på gång. Så inatt eller imorgon kanske ngt händer.
Spännande
Efter en helg med värkar, blev de äntligen aktuellt att åka in igår.
Vår älskade prins föddes inatt 05.08.
Vägde 3612 och va 52 lång.
Är så lycklig, och han tajmade BF rätt bra
Hej alla. Kikar in här då o då.
Man e ju rätt trött, även om lillkillen lät mamma sova 7 timmar i sträck igår. Blev chockad, men inatt blev de vanliga 3 timmars ätandet. Även här e de oftare under dagen såvida vi inte är ute på promenad, då kan han sova i evigheter.
Tänkte passa på att lägga in bloggen vi skapat till sonen. Alltid kul o ha och vi ska försöka uppdatera så ofta de går.
caspian.wiren.nu
Grattis!!