Vi har "nog" oxå de bra tror jag. Eller ja, om man jämför med många andra i samma ålder.
Han är så go och glad om dagarna, sover från och till. Framåt kvällen är de gnälligt, såvida man inte går runt med honom, så njuter han för fullt. Krävs mkt uppmärksamhet för han ska vara som nöjdas (bara på kvällar efter run 19). Men vi är lixom vana vid gnällperioden och förbereder oss mentalt. Dock börjar de bli bättre nu.
Nattedax har det alltid varit samma rutiner. Mellan 21.30-23.00 får han sitt kvällsmål i sängen med endast tv.n som ljus och dämpande ljud. Han rapas och läggs direkt med nappen i munnen och nuttefilten tätt intill. Ibland slocknar han som en sten och ibland behövs de 10 min extra med tappad napp eller liknande. Sen är han väck till 5-6. Då får han mat och samma sak sker igen. Sen vaknar han oftast runt 8, och då brukar vi gå upp, såvida jag/han inte känner för ca 1 timmes sömn till..brukar funka fint.
Så sova får vi, även om de finns tidiga morgonar (från ca 6) med ont i magen, och oro, men som sagt, sällan.
9 veckor blir han idag & tiden går obehagligt snabbt. Snart flyttar dom ju hemifrån
För ca 1 vecka sedan var det som ett vattenfall startades i munnen på honom. Jisses vad han dregglar, bubblar, saglar. Vi e dygrura hela tiden. Tur man inskaffade dregel haklappar tidigt.
Ngn annan som redan börjar dregla så enormt?
:)
Ps. Nå tjejer. Hur går de för vår träff? 2 månader har gått sen den sista fick barn, tycker verkligen det är dax nu.
Fika i ett trevligt café eller picnic i parken?