• Peecock

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Jeez, UL för oss nästa vecka redan 26/11 ! Tiden går verkligen fort....

• Peecock

Här är det kavlugnt som vanligt! UL om en vecka, hoppas allt står bra till då !

• Peecock
    mammaE2011 skrev 2010-11-22 11:37:27 följande:
    Läste en artikel i förra veckan att det enda dem kurserna är bra för är de förlossningsrädda männen :D Enligt undersökning så visade sig att det inte gjorde någon skillnad på kvinnorna om de gått kursen eller ej. Däremot hade männen mer kontroll över vad som hände osv när det var dags att föda... Jag ska börja på vattengympa för gravida efter jul ungefär och där ingår lite profylax med ;)
    Jasså där ser man, jag tyckte mest det hade varit skoj med lite avslappnings övningar . Men man kanske läsa en bok istället. Jag har också funderat på vattenjympa men jag vet inte riktigt när jag ska börja. Jag planerar att träna min vanliga träning så långt tid det bara går!  Vet inte i vilken vecka man ska börja med vattenjympa..jättesvårt att veta nu vad jag kommer att klara av senare. Min första ju :)
  • Peecock
    abbi skrev 2010-11-24 14:32:37 följande:
    Jag går nog 4 veckor innan, och har 5 veckors semester att ta ut innan jag tar av mina mammadagar! Kan man göra så?!
    Tänk på att ha semesterdagar kvar sen så du kan ta när du väl kommer tillbaks. Under året du är borta får du bara 10 dgr. Så jag tänkte iaf spara så jag har 25 dagar när jag kommer tillbaks. Men jag får ju förståss 25 dagar i april . Så det kanske inte behövs sparas särskilt mycket....aja...märker vi :)
  • Peecock
    abbi skrev 2010-11-24 21:20:34 följande:
    Ahaa! Man får nog kolla upp sånt innan man bestämmer! Kan
    Ju vara skönt att ha sen när man kommer tillbaka! Jag visste inte att man fick 10 dagar under det året... Det e ju bra!
    Nej det var en nyhet för mig också, jag trodde jag fick 25 dgr som vanligt ...men ikke :)
    Så för att kunna ha semester 2013 så får man nog spara lite semester . Här får man planera som fan :)
  • Peecock

Undra om jag också kommer få mitt intyg när jag är hos BM nästa gång...hmm då är jag i .....*Tänker*..shit..v 25 är min nästa tid!

• Peecock
    abbi skrev 2010-11-26 10:35:15 följande:
    Yeahcarro: det kommer gå jäättesnabbt! Du måste höra av dig sen!
    Tack min vän! Du är fin!

Jag skickar ett sms till dig sen :)
Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö