• SuzR

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Miss Olsen skrev 2010-10-07 10:51:24 följande:
    Det håller jag verkligen med om! SÅÅ skönt att bara kunna släppa ut den! Tungan ute
    haha jag har slutat hålla in den för flera veckor sen, det var bara jobbigt! så jag har istället satsar på lite större kläder...
  • SuzR

desto större anledning att shoppa:) jag har köpt några grejer som jag kan ha nu OCH senare när jag blir större. jeans leggings funkar fortfarande  och lite tjockare strumpbyxor och klänning. dessutom gör det (inte mig iaf) om det syns. gärna för mig:)

• SuzR

abbi: hittade du nåt på stan?
    jag har nu kräkts på morgonen två gånger denna vecka. är duktigt trött på det! hur mår ni andra?

• SuzR

jag har vart lugn hela tiden men jag är sån i vanliga fall. Var aldrig jättejättenervös.
    ååhhh abbi vad sött!

ikväll kommer idol och i helgen ska jag ta det lugnt till skillnad från förra helgen då vi hade möhippa för en kompis. stressigt och jobbigt!

• SuzR

hej hej!
    tog blodprov imorse inför KUB testet om en vecka. Ska bli spännande att se det lilla livet:)
    annars ok, kräktes på jobbet igen....va faaan, skitjobbigt ju...gör ni också det? Trodde det skulle avta typ nu.

hur mår ni andra?

• SuzR
    Paulamaula skrev 2010-10-11 14:46:39 följande:
    SuzR- Tråkigt att du mår så dåligt fortfarande.  Mitt illamående började lägga sig för typ två veckor sen men kan komma tillbaka då och då under dagen...vet inte om det är blodsockert som faller eller vad det är. Jag åt när det var som värst Lergigan comp och tyckte det funkade bra. Har du testat något mot illamående?

Idag är jag hemma med vår pojke då han var lite krasslig...känner mig själv lite halvförkyld och sliten.  Han har tittat på tv och jag har legat i soffan och slumrat av och an...tröttheten ger inte med sig !!

Jag har väntat på en ul tid länge nu och hippas verkligen att den snart dimper ner i lådan....Har ni fått tid?
    ja jag vet, jag tänker varje gång att jag ska fixa nåt mot mitt illamående men så tänker jag 'äh, det går snart över'...

ul tid..rul, nupp och kub..jag är förvirrad, vad är vad???
  • SuzR
    Lindarosen1976 skrev 2010-10-11 14:51:20 följande:
    ultid= ultraljud
    rul= rutin ultraljud
    Nubb/kubb= testet dom gör för att se om det finns risk för down syndrom etc

Be att få tabeltter om ditt illamående inte släpper! 
    ok tack för översättning:)
    men så du väntar på ul tid, för första gången eller?
  • SuzR
    Miss Olsen skrev 2010-10-12 10:06:35 följande:
    Mitt illamående har hållt sig borta i drygt 2 v nu, även den värsta tröttheten verkar vara borta. Men det svängde verkligen fram och tillbaka veckorna innan det. Är fortfarande inte säker på att det försvunnit men det bådar ju gott! = )
    vad skönt för dig! Vilken vecka är du i nu igen?
    Jag är fortfarande rätt trött och somnar gärna runt 10 tiden men det brukade jag göra som icke gravid också! Nu har jag kräkts två dagar i rad. Rekord!
    jaaa jag ska skaffa de där pillerna mot illamående
  • SuzR
    Paulamaula skrev 2010-10-12 10:31:24 följande:
    he he he ringde idag och luskade ut tiden....så jag kan ha något att se fram mot! Den 1 November fick jag tid! så spännade det skall bli!
    Hur funderar ni? skall ni ta reda på könet?
    nope, det får bli en överraskning:)
  • SuzR
    abbi skrev 2010-10-12 11:50:45 följande:
    Vi kommer också att ta reda på könet! Kan ej hålla oss! :) den 10 november får vi reda på det!
    Idag har jag varit på inskrivning! Var kul tyckte jag, hihi! Hon var jättetrevlig!
    Frågade dom dig om du knarkade, vem som var pappan och om ni hade rinnande vatten hemma?

jag fick ju berätta sanningen ;)..
Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö