saknaden skrev 2010-09-17 22:12:39 följande:
skriver från telefon igen. . (om det ser konstigt ut ) i dag (kväll ) så har Maria varit så otroligt ledsen. Har aldrig sett henne så här

jag tror inte jag har mjölk så hon blir nöjd på kvällen. Hon är som en hackspett tid bröstet, sliter och drar och blir arg. Men på dagen och natten verkar hon nöjd och då känner jag ju oxå att brösten är fulla. Men nu i kväll kändes dom tomma. är det normalt! Känner mig så uppgiven och ledsen, jag vill ju så gärna amma.
har också lite mjölk i brösten på em/kvällen. men än så länge är han ändå nöjd efter han ätit ur dom. han är stor och behöver därför mycket mat så kommer det en dag snart då han inte blir nöjd efteråt så får han helt enkelt en flaska ersättning på kvällen. har redan gett han ersättning när jag varit iväg och tränat så han dricker det utan problem. och det har inte stört amningen att han dricker flaska ibland. pumpade i början ut mjölk så han kunde få i flaska när jag tränade men nu kan jag inte pumpa ur nå mer eftersom han äter så mycket på dagarna så det finns ingen mjölk över till pumpning. på natten har jag mycket mjölk eftersom han äter så sällan då, men då orkar jag verkligen inte pumpa.
hoppas det löser sig på ett eller annat sätt! prata med sköterskorna på bvc så kan du få råd och stöd!