Minus75 skrev 2013-03-29 18:23:23 följande:
Glad påsk till er därute!
Che: Hoppas att det löser sig med proverna, det vore ju trist om ni måste ta om dem och betala ännu mer! :/
MEN, du är gravid och ibland så "händer det" utan att man vet varför. Vi vet ju inte ens om vi får medicin eller placebo. Eller om det var något annat som "klaffade" denna gång?
Jag håller tummarna så oerhört hårt för att det ska vara er tur nu! Pepp!!!
Tack snälla du!!!
Kram
siolina skrev 2013-03-29 19:39:05 följande:
Vad synd att han verkar så slarvig med att svara på frågor och ge resultat osv. Jag skulle behöva få svar ordentligt och i lagom tid för att känna mig trygg, och speciellt när det är ändå rätt mycket pengar på spel. Fast det är ju förstås mycket möjligt att du är bättre än jag på att ha is i magen! :)
Varför gör man usatest och grekiska test?
Känner så också...skulle vilja vara steget före o veta vad som ska hända, kunna boka i tid o allt sådant.
Älskar att planera!!
Testerna är ju för att kolla immunförsvaret, men jag har inte fått svar än så vet inte exakt vad alla är.
CN83 skrev 2013-03-29 19:56:11 följande:
Oj vad mkt pengar men det är det ju självklart totalt värt om man får sin bebbe. Håller verkligen alla tummar. Tycker det dock är konstigt att ni skall betala för prover en gång till när det inte är ni som haft ansvaret för att dom skall skickas. Måste ju gå o lösa på annat sätt.
Jo mycket pengar men IVF skulle tex kostat 30000 kr för 1 försök för oss här i Sverige.
Så 23000 är inte så farligt då.