4 missfall.. Finns det hopp?
Jmrf skrev 2012-06-05 21:45:42 följande:
Hej alla! Har på ett par dagar läst de 137 första sidorna med inläg, ska fortsätta med resten. Måste börja med att säga fan vilka kämpar ni är!!! Att vissa av er orkar... Blev medlem precis nu för känner att jag måste få skriva lite! 2mf och 1 ma på loppet av 6mån. Vecka 6 mf, 6 mf 11 ma... Blir TOKIG, helt manisk känner jag mig... VARFÖR jag? Har en son född mars 2011, alltid velat ha många barn tätt. Fick sonen utan några problem men efter han kom måste ngt (?????) ha hänt???? Har äl (förhoppningsvis) i slutet av veckan. Muna negativa tankar säger mig att nu ska väl det oxå börja strula (att bli gravid)...Puuuhhh.. vet att många här har kämpat och har/haft det värre än mig. Känner mig bara så jävla depp nu.
Att kastas mellan hopp å förtvivlan är förjävligt...
Ska tillägga att jag är oerhört tacksam för min underbara son!! Men vill ha fler, få syskon... Uppleva allt igen!! Få en stor familj!
Känner mig "manisk" å detta upptar en sådan tid å energi att jag inte fullt ut kan njuta av livet.
Ursäkta allt gnällt!! Miljoner kramar till er alla! Nu ska jag läsa vidare å se hur der går för alla ;)