4 missfall.. Finns det hopp?
najje håller tummarna för dig och hoppas på ett glädjande besked från dig lite senare!!
najje håller tummarna för dig och hoppas på ett glädjande besked från dig lite senare!!
najje: hmm jag vågar inte ge dig råd här.. men jag ska ta trombyl vid plus. 75mg trombyl motsvarar 1/3 barnabyl. Har du ingen annan läkare/gyn du kan rådfråga på måndag?
det här med pred tycker jag är väldigt intressant att det råder så blandade besked om. Vissa ska sluta vid plus andra vid v.12-14 och andra runt v. 26. Jag menar det är ju ganska stor skillnad ang antalet veckor. Om jag får pred utskrivet tror jag att jag vill ta det till minst v.14. Men vi får se vad dem säger!
mamma77: har ni varit på immunologisk utredning utomlands?
stumpan01: de jag har hört om pred är att det ska börja tas innan ÄL så kroppen hinner bygga upp om ägget blir befruktat och tillåta det att implantera sig ordentligt.
Fru HH jag förstår vad du menar tycker varenda månad kretsar runt att man vill bli gravid, både det vanliga livet och kärlekslivet tar stryk av detta. Jag hoppas innerligt att jag kan få bli gravid snart och BEHÅLLA den graviditeten hela vägen ut och få ett friskt litet barn. Men det är som du skriver bara till att fortsätta kämpa på.
Ninnin en stor kram till dig.. Jag vet precis hur det känns. I min bekantskapskrets så har det kommit till ca9st barn under den tid, 3år, som vi har försökt å jag vet om två ytterligare som kommer inom snar framtid. Medan man själv bara fått MF. Ush ja ibland känns verkligen inte livet rättvisst!