• lill111

4 missfall.. Finns det hopp?

Tack missboring! Får väl kolla det igen här, TSH...mina gravsymptom är forts kvar, men börjat bli bättre! Blödningen verkar vara klar, bara lite kvar så skönt...bara invänta ägglossning igen nu då....phuuu, ska vi eller inte...ja, det är frågan? Var hos ett medium som sade att vi inte skulle vänta....lite spännande faktiskt i all misär. Nu kommer min underbara man och son hem sådan tur att de finns! Kram alla ni!

• lill111

Hej igen alla! Nu får vi lämpa tillsammans jag har det jobbigt med Che, tvivlat, men nu jäklar ska vi lyckas! Mitt mål nu som jag tänkte höra med er om vet ni någon läkare jag kan kontakta som är positiv till fragmin??! Blir galen på att de jag havet vill ge mig detta..

Tack Annica p gör info, kunde dock ej beställa på den sidan, men får leta vidare efter baby klister! Ja, usch att vi ska behöva gå igenom detta, men det ska bara gå, det är så!! Jag har/är mentalt helt nere så nu söker jag allt... Ska gå till ett medium, trodde aldrig i mitt liv jag skulle göra det... Men måste få ett annat perspektiv på min tillvaro... Tack för att ni finns och tar er tid! Bra info pimpinellan, det var gott att höra... Kram

• lill111

Jag har med Apc- resistens men min läkare hävdade att det inte skulle vara ngt bekymmer?!! Blir tokig snart:( jag har haft kräksjukan nyss så ja, jag vet inte var ju gravid då med, samt att det gick över fort... Men vad tror ni, kanske inte är mitt immunförsvar då.. Var jätteförkyld i våras flera ggr... Gud så svårt att veta!!

Undrar om jag kan kontakta den läkaren på RMC i Malmö tro dom du gar Che? Fy är så trött på allt detta letande stångande och all tid man får lägga på detta, förlåt, ingen bra dag idag:( kram och tack alla här inne!!

• lill111

Tack hemliga damen! Ska göra ett försök att nå honom igen... Tröstlös detta:( skrev ett meddelande till dig innan, men vet ej om det kom fram, satt på tåget...testar igen!! Tack snälla för svar! Ja du Che allt är bra knepigt i denna eländiga situation vi är i! Kram, kram alla!!

• lill111

Stor kram till dig Che! Har med gosat med min brors mista son som är 4 månader.... Vi skulle fått samtidigt, men missfall blev det ju för oss:(( usch, vi har lagt vår bebisverkstad på hyllan, tyvärr, orkar inte med denna djungel längre, tur vi har vår son!! Kram igen till er alla!!!

• lill111

Känner som du siolina, var mkt inne på det här med Grekland och immunproblem, men tror och hoppas verkligen inte det är mitt bekymmer, känner att det är för riskabelt att åka dit samt oerhört mkt pengar samt att min man är mkt skeptisk. Nu har vi tack och lov en underbar son som kom till oss maj 2010 utan några bekymmer, sedan började allt elände, fyra MA/mf, men jag har bestämt mig, det ska bannemig bli en liten goding till, ska verkligen inte ge upp, nu får det vara nog med tråkigheter! vi får stötta och stödja varandra här inne....sista MA fick jag nu i november trots att jag gick hos Lennart B i Borås...jag kommer denna gång medicineras med trombyl 150 mg samt progesteron....akuputur är bra, men körde det nu unde hösten ca 10 behandlingar men blev MA iaf:( men vill verkligen ge det en chans till, är så gudomligt skönt! Nu jäklar alla tjejer här måste vi stödja och hjälpa varandra inför våra kommande graviditeter, det bara ska gå! Kram, kram!

• lill111

Minus75: Jag självmedicinerade med Trombyl samtidigt som jag gick hos Lennart, allt känndes jättebra och jag trodde stenhårt att det skulle gå denna gång, var trygg och lugn hela vägen med Lennart, men hjälpte inte. Nu inför nästa graviditet kommer jag testa Fragmin, under vingarna av Dr Mattiessen som jag fått kontakt med, hoppas på en sådan behandling hjälper mig:) Tackar som frågar och lycka till med din graviditet:)

• lill111

Åh vad spännande Che! Hoppas, hoppas! Lider du av spottings innan BIM? Har du kört ngn medicinering nu alltså ifrån ägglossning? Hoppas det är ok att jag frågar:)

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?